loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 51 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 


 
ستارخان نوشته بود:من هیچ وقت گریه نمیکنم چون اگه اشک میریختم آذربایجان شکست میخورد و اگر آذربایجان شکست میخورد ایران زمین میخورد...اما تو مشروطه دو بار اون هم تو یه روز
اشك ريختم
.حدود 9 ماه بود تحت فشار بودیم..بدون غذا.. بدون لباس.. از قرار گاه اومدم بیرون...چشمم به یک زن افتاد با یه بچه تو بغلش.. دیدم که بچه از بغل مادرش اومد پایین و چهار دست پا رفت به طرف بوته علف...علف رو از ریشه درآورد و از شدت گرسنگی شروع کرد خاک ریشه ها رو خوردن... با خودم گفتم آلان مادر اون بچه به من فحش میده و میگه لعنت به ستارخان که مارو به این روز انداخته...
اما... مادر کودک اومد طرفش و بچش رو بغل کرد و گفت : عیبی نداره فرزندم...
خاک میخوریم اما خاک نمیدهیم...
اونجا بود که اشکم در اومد

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 77 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 


 
رﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﺷﯿﺦ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻃﻔﻠﯽ
ﻧﺰﺍﻉ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪﯼ ﻭ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺩﻋﺎ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪﯼ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﺁﻥ ﻃﻔﻞ
ﻫﺴﺘﻨﺪﯼ.
ﺷﯿﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ : ﺗﻨﻬﺎ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﻊ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ
ﺳﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺷﺒﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺍﺗﺎﻕ ﺑﮕﺰﺭﺍﻧﻨﺪﯼ .
ﺻﺒﺢ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺷﯿﺦ
ﺍﺯ ﮐﻮﺩﮎ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺍﯼ ﻃﻔﻞ !
ﺩﯾﺸﺐ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﺍ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩ؟
ﮐﻮﺩﮎ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ : ﺍﯾﻦ ﭼﭙﯿﻪ !
ﺷﯿﺦ ﮔﻔﺖ:
ﻓﺮﺯﻧﺪﻡ ! ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩ ﭘﺪﺭ ﺗﻮﺳﺖ!
 

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 63 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

 قاهره (Cairo) پایتخت کشور مصر است. قاهره را بزرگترین شهر آفریقا و میانه شرقی و همچنین بزرگترین شهر در جهان عرب می‌دانند که بر ساحل رودخانهٔ نیل واقع شده ‌است. این شهر که در شمال مصر واقع شده، در ۱۶۵ کیلومتری جنوب دریای مدیترانه و ۱۲۰ کیلومتری غرب کانال سوئز قرار دارد. قاهره که یکی از متراکم ترین شهرهای جهان از نظر جمعیت است، در همسایگی غربی آن شهر باستانی جیزه و گورستان قدیمی ممفیس و اهرام ثلاثه وجود دارد. قاهره به خاطر معماری اسلامی به شهر هزار مناره معروف است. 

قاهره در طول تاریخ هزار ساله‌اش پایتخت خاندانهای بزرگ پادشاهی مصر در قرون وسطی، منطقهٔ تحت استعمار بریتانیا و یک شهر صنعتی مدرن بوده ‌است. در حال حاضر این شهر یک پایتخت ملی با طراوت و پر رفت و آمد است و به ازای هر مایل مربع یکی از بیشترین تراکم‌های جمعیتی دنیا را دارد. با وجود اینکه شهر در تنازع با تأثیرات منفی اجتماعی و محیطی تراکم جمعیت است ولی همچنان به عنوان مرکز اصلی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مصر و نخستین مقصد برای گردشگران باقی مانده ‌است. در ادامه ایمیل تصاویری از این شهر واقع در کرانه رود نیل را می بینید :

























































































































منبع:پرشین استار
 

رمیصا فخاری فر بازدید : 54 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

نشریه فوربز لیستی از زنانی تهیه کرده که شامل مدیران اجرایی و سران دولت ها ،کارآفرینان ،مدل های مشهور و ثروتمندان و افرادی که اقدامات بشردوستانه انجام می دهند می باشد و از این میان زنانی که نسبت به بقیه نقش پررنگ تری دارند را هرساله معرفی می کند، 9 زن قدرتمند جهان به ترتیب عبارتند از :
 

1. آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

قدرتمند ترین زن دنیا ، زنی که در میان 27 عضو اتحادیه اروپا به عنوان ستون اصلی به شمار می آید و می توان گفت مسئولیت اصلی اتحادیه اروپا بر شانه های وی قرار گرفته است. مرکل برای کاهش میزان بدهی های اروپا سیاست تندرویی را در پیش گرفت و در میان دو قشر مرفه شمال اروپا و کشورهای جنوب اروپا چالشی ایجاد نمود ولی با همه این اوصاف وی هنوز سرپا ایستاده است.
مرکل از سال 2005 صدر اعظم آلمان بوده است اما یکی از بزرگترین چالش های وی هنوز در پیش روی اوست : تقویت محبوبیت دولت خود تا قبل از انتخابات سال 2013 آلمان.
برجسته ترین موفقیت 2012 : دریافت جایزه صلح نوبل از اتحادیه اروپا


2
. دیلما روسف ،رئیس جمهور برزیل

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

اولین رئیس جمهور زن برزیل که طبق گفته نشریه فوربز رئیس جمهور ششمین اقتصاد برتر دنیا ( تولید ناخالص داخلی 2.4 تریلیون دلار در سال) است. خانم روسف با لبخند در این عکس در کنار لباس فضانوردی در مراسم افتتاحیه تجارت عادلانه جهانی 2012(ceBIT) در هانوفر آلمان دیده می شود.
در حال حاضر اولویت اول روسف در زمینه کارآفرینی و تولید می باشد.


3
. ملیندا گیتس ، ریس بنیاد بیل و ملیندا گیتس

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

هنگامی که شما نام خود را بر بالای لیست ثروتمند ترین و سخاوتمندترین بنیاد خصوصی دنیا داشته باشید، آن وقت مجبورید با واتیکان برخورد کنید تا موضع خود را در برابر کنترل جمعیت تغییر دهد.
در این تابستان ملیندا گیتس ، که یک کاتولیک است زندگی خود را به انضمام 560 میلیون دلار وقف این کرده است که دسترسی به روشهای پیشگیری از بارداری را در کشورهای فقیر بهبود ببخشد . کمک های این نهاد برای هشت سال آتی بالای 140 میلیون دلار در هر سال خواهد بود.او در سال گذشته 2.5 میلیارد دلار کمک خیریه و تا به امروز بیش از 25 میلیارد دلار در قالب کمک های مالی در ریشه کنی فقر ، بهداشت عمومی و آموزش و پرورش انجام داده است.
امسال این نهاد مبلغ 500000 دلار را برای انجام تحقیق و آزمایش کمیته کودکان مدرسه انجام داده است.


4
. میشل اوباما ، بانوی اول ایالات متحده

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

در انتخابات اخیر از همسر خود معروف تر بوده است، محبوبیت میشل اوباما در حدود 66٪ بود در حالیکه متوسط محبوبیت ریس جمهور آمریکا زیر 50٪ تعیین شده است. بانوی اول آمریکا دارای خصوصیاتی از قبیل داشتن تعهد در قبال خانواده های ارتشی ها و شیک پوش بودن است .سال گذشته مدرسه حقوق هاروارد هیات المپیک ایالات متحده را در لندن هدایت کرد . آنها کتابچه ای با عنوان " رشد سالم در آمریکا " منتشر کردند که درباره رشد سبزیجات و گوجه فرنگی در حیاط خلوت کاخ سفید بود که به ابتکار میشل اوباما انجام گرفته بود. وی امسال بیشتر در محافل عمومی دیده شده است که البته برای مبارزات انتخاباتی استفاده از همسر کاندیدا چیز عجیبی نیست.

5
. هیلاری کلینتون ، وزیر امور خارجه آمریکا

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

هیلاری کلینتون در ماه های پایانی وزارت امور خارجه و به دور از مبارزات انتخاباتی است. وی حدود یک سال است که به تنهایی به 42 کشور مختلف سفر کرده است. کاندیدای سابق ریاست جمهوری امریکا یک سال گذشته را پرقدرت سپری کرده است. هیلاری کلینتون اعلام کرده که قصد دارد در پایان دوره وزارت خود زندگی آرامی داشته باشد. اما حامیان وی تمایل دارند که او را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در سال 2016 ببینند.

6
. شریل سندبرگ ،مدیر عامل ارشد شرکت فیسبوک

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

او نخستین زن عضو هیات مدیره فیسبوک است و حدود 1میلیارد دلار از سهام فیسبوک متعلق به اوست. او کارشناس ارشد دانشگاه هاروارد است و به عنوان رئیس ستاد خزانه داری ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون خدمت کرده است. او حراج عمومی آنلاین شرکت گوگل را مدیریت نموده است . سندبرگ یکی از زنان صاحب نام در عرصه فن آوری است که مشعل دار زنانی است که امیدوارانه میان کار و وظیفه مادرانه خود تعادل برقرار می کنند. او می گوید : " من فکر نمی کنم که همه چیز را با هم داشته باشم اما معتقدم که چه زن و چه مرد می توانند خانواده و کار را در کنار هم داشته باشند. هر چه زنان بیشتری در موقعیت های قدرتمند وارد شوند، سود بیشتری عاید جامعه می شود."

7
. کریستین لاگارد ، مدیرعامل صندوق بین المللی پول

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

کریستین لاگارد نخستین زنی است که برنامه های صندوق بین المللی را برای 188 کشور جهان اجرا کرده است. در عکس وی در یک کنفرانس خبری در ماه اکتبر در برلین آلمان حضور یافته است.
در ماه آوریل لاگارد بیش از 430 میلیار دلار از بودجه کشورهای G-20 را حفظ کرد که تقریبا دوبرابر ظرفیت وام دهی IM می باشد.


8
. جانت ناپولیتانو ، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

اولین بانویی که به ریاست وزارت امنیت داخلی امریکا منسوب شد،این موقعیت را پس از خدمات خود به عنوان فرماندار آریزونا در سالهای 2003 تا 2009 دریافت کرد . او در راس سومین مقام سیاسی ایالات متحده قرار دارد. ناپولیتانو دارای سابقه ای در زمینه سیاستهای ایالتی و ولایتی درباره اجرای قوانین می باشد. او می گوید:" حرکت به سمت عرصه های ملی برای من یک پیشرفت طبیعی بوده است. شما باید دامنه اختیارات خود را گسترش دهید و اولویت های خود را برای حفظ امنیت مرزهای کشور تغییر دهید. "

9
. سونیا گاندی ، رییس جمهور کنگره ملی هندوستان

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

سونیا گاندی رهبر حزب کنگره ، رئیس جمهور و رئیس (UPA) می باشد.
به عنوان رهبر حزب سیاسی حاکم در هند ، گاندی زمام امور دومین کشور پرجمعیت دنیا و دهمین اقتصاد بزرگ دنیا را برعهده دارد.پسرش راهول نیز به عنوان یکی از سیاستمداران معروف هند شناخته شده است.

منبع : فوربز

رمیصا فخاری فر بازدید : 62 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

ادویه دارکردن مواد غذایی ، عطر و طعم طبیعی به آنها می بخشد ، که باعث کاهش مقدار چربی و نمکی می شود که شما نیاز دارید برای خوشمزه و دلچسب کردن غذا به آن بزنید .یکی از روشهای کنترل وزن، کاهش نمک در رژیم غذایی است .نمک موجب احتباس آب در بدن شده و وزن را بالا می برد . با استفاده از ادویه به جای نمک، مصرف آن را کم می کنید و علاوه بر کاهش وزن با کاهش فشار خون به سلامت قلبی خود نیز کمک می کنید .

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

همچنین ، یک مطالعه اخیر نشان داد که ادویه جات غنی از آنتی اکسیدان مانند دارچین، فلفل قرمز و ... سوخت و ساز را بالا برده و می تواند منجر به سوزاندن چربی در بدن شده و مانع تجمع چربی اضافی در بدن می شود .

ادویه جات احساس سیری ایجاد می کنند و میل شدید به غذا را کنترل می کنند و ظاهر و طعم غذا را بهتر می کنند ،غذاهای خوشمزه و با ظاهر خوب  احساس رضایت خاطر بیشتری ایجاد می کنند ، اگر غذا رضایتبخش نباشد، احتمال پرخوری در شما افزایش می یابد .عادت کنید به خوراکی ها و میان وعده هایی که قبلا درست می کردید ادویه اضافه کنید . مثلا اگر می خواهید رنگ سبز بد سوپ عدس را تغییر دهید ، به آن زردچوبه اضافه کنید تا زرد شود .اگر می خواهید مزه خوراک مرغ شیرین خود را تغییر دهید کمی فلفل به آن اضافه کنید و ...

این 9 ادویه می تواند به کاهش وزن شما کمک کرده و عطر و طعم طبیعی را به غذای شما اضافه کند :

1. برخی از انواع جینسنگ می تواند سوخت و ساز بدن را ازیاد کرده و انرژی شما را افزایش دهد . با توجه به تحقیق دانشگاه مریلند جینسنگ Panax به طور خاص دارای خواص کاهش وزن است

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

2. فلفل قرمز با عنصر اصلی خود یعنی، کپسایسین، بدن را گرم کرده و به سوزاندن چربی کمک می کند و اشتها را سرکوب می کند . همچنین با توجه به پژوهش های انجام شده در دانشگاه پاردو، با افزایش سوخت و ساز بدن، سبب می شود بدن کالری بیشتری بسوزاند .

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

3. دارچین قند خون و کلسترول LDL (نوع بد) را کاهش می دهد. مطالعات نشان می دهد که این ماده می تواند سوخت و ساز بدن و سطح انسولین را افزایش دهد ،این یعنی کاهش احتمال ابتلا به دیابت.برای ایجاد طعم شیرینی از دارچین استفاده کنید .

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

4. این ادویه محبوب خانواده ها می تواند سوخت و ساز بدن را از طریق ماده اصلی آن، یعنی پپرین افزایش دهد. فلفل سیاه نه تنها به بهبود هضم غذا، کمک میکند بلکه موجب افزایش سرعت سوزاندن چربی نیز می گردد. بر اساس تحقیق دانشگاه اوکلاهما، در واقع، فلفل سیاه می تواند "به طور بالقوه به اندازه راه رفتن به مدت 20 دقیقه، کالری بسوزاند"

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

5. خردل در واقع یک ماده عالی برای کاهش وزن است . محققان موسسه پلی تکنیک دانشگاه آکسفورد انگلستان می گویند که یک قاشق چای خوری می تواند سرعت متابولیسم را تقریبا 25٪ افزایش دهد .

6. زردچوبه، ادویه نارنجی روشن ،به شکستن چربی و به تنظیم متابولیسم بدن کمک می کند. ، با توجه به تحقیقات دانشگاه کلمبیا زردچوبه همچنین می تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کند.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

7. مطالعات نشان می دهند که زنجبیل می تواند اشتهارا سرکوب کرده و به هضم غذا کمک کند، سموم را از بدن خارج کرده و با بالا بردن درجه حرارت بدن به افزایش متابولیسم منجر شود . چه کسی می دانست که زنجبیل این همه قدرت دارد ؟

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

8. هل موجب افزایش متابولیسم و کاهش چربی اشباع شده می گردد. همچنین می تواند به هضم سالم غذا کمک کند

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

9. زیره به مراحل هضم غذا و تولید انرژی کمک می کند در حالی که سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند ،، با توجه به برخی از پژوهش ها همچنین ممکن است برای کسانی که مبتلا به آسم، ورم مفاصل، بیماری های کلیه و سرطان روده بزرگ هستند نیز مفید باشد

رمیصا فخاری فر بازدید : 55 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

 با این تمرینات بدنی سرعتی، به اندام ایده آل خود برسید

هر حرکت را 12 تا 16 مرتبه تکرار کنید ، 15 ثانیه استراحت در بین تمرین پس از هر حرکت لحاظ کنید. وقتی که هر 4 تا را به اتمام رساندید یک یا دو دقیقه استراحت کرده سپس چرخه را دو بار دیگر نیز انجام دهید. این تمرینات کالری سوز را سه بار در هفته و یا هر زمانی که نیاز پیدا کردید انجام دهید.

حرکت اول : دوی سرعتی با پرتاب زانو
تکرار حرکت : 12 تا 16 مرتبه
زمان استراحت: 15 ثانیه

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

در وضعیت شنای سوئدی قرار گرفته سپس زانوی چپ خود را خم کرده و پای چپ را در بین دو دست قرار دهید . به پای چپ فشار وارد کرده و نیم تنه را بلند نمایید و پای راست و بازوی چپ را به سمت بالا پرتاب کنید و همزمان بپرید. در وضعیت اولیه شروع حرکت قرار گرفته و این بار جای پاها را با هم عوض کنید و در جهت دیگر این حرکت را انجام دهید . مجموع دو طرف یک دور محسوب می شود.

حرکت دوم : بشین پاشو
تکرار حرکت : 12 تا 16 مرتبه
زمان استراحت : 15 ثانیه

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

دستها را در دو طرف بدن قرار داده و بایستید و به طرف بالا بپرید . بازوها را همزمان با پرش به طرف بالا گرفته و پاها را از هم باز کنید، هم زانو و هم قوزک پا را به سمت بیرون بچرخانید ، سپس نشیمنگاه را به سمت پایین هدایت کنید. با یک پرش سرعتی به وضعیت اولیه باز گردید . این حرکت را تکرار کنید

حرکت سوم : پرش اسکوات چرخشی
تکرار حرکت : 12 تا 16 مرتبه
زمان استراحت : 15 ثانیه

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

به حالت اسکوات ایستاده و سپس به طرف بالا با دستهایی که بالای سر خود گرفته اید بپرید . همزمان با پرش 90 درجه به سمت چپ خود بچرخید.دوباره به حالت اسکوات قرار بگیرید و این بار به سمت راست بپرید. این حرکت را تکرار کنید.

حرکت چهارم : پرتاب پاها
تکرار حرکت : 12 تا 16 مرتبه
زمان استراحت : 15 ثانیه

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

در وضعیت شنا قرار گرفته پاها در پشت سر شما صاف و مستقیم باشند و کف دستها را نیز کاملا زیر شانه قرار دهید. پاها را همزمان با جمع کردن به سمت بالا پرتاب کنید. زانوها را خم کرده و کف پاها را به باسن نزدیک نمایید. عکس این حرکت را برای بازگشت به حالت اولیه به نرمی انجام دهید. این حرکت را تکرار کنید

رمیصا فخاری فر بازدید : 72 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 56 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

حدود دو سال قبل من و همسرم در غرب مدیترانه سوار بر کشتی مسافربری پرنسس شدیم. موقع شام متوجّه خانم سالمندی شدیم که کنار نرده های پلکان در سالن اصلی غذاخوری نشسته بود. ضمناً متوجّه شدیم که کلّیه کارکنان، افسران کشتی، مستخدمین، پادوها و غیره به نظر میرسید که با این خانم خیلی آشنا هستند.  از مستخدمی که سر میز ما آمد پرسیدم که این بانو کیست و انتظار داشتم که مثلاً بگوید صاحب کشتی است؛ امّا او گفت که فقط میداند که در چهار سفر اخیر این کشتی پشت سر هم مسافر آن بوده است.
یک شب، موقعی که سالن غذاخوری را ترک میکردیم، نگاهمان در هم گره خورد و ایستادیم تا سلامی بکنیم.  بعد گپی با هم زدیم و من گفتم، "میدانم که شما در چهار سفر اخیر این کشتی مسافرش بوده اید." جواب داد، "کاملاً درست است." گفتم، "متوجّه نمی شوم." و او بدون درنگ جواب داد، "ارزانتر از خانۀ سالمندان است."
بعد توضیحات زیر را به گفتار پیشین خود افزود:
در آینده خانۀ سالمندانی برای من در کار نخواهد بود.  وقتی پیر و فرتوت شوم، سوار بر یکی از کشتی های مسافربری شرکت پرنسس خواهم بود.  متوسّط مخارج خانۀ سالمندان روزی دویست دلار است. در مورد مسافرت با پرنسس هم تحقیق کرده ام که می توانم از تخفیفات رزرو جا در دراز مدّت و نیز تخفیف ویژه سالمندان استفاده کنم و در نتیجه مخارج من روزانه 135 دلار خواهد بود. پس روزی 65 دلار برایم باقی می ماند که میتوانم بقیه موارد را تأمین کنم:
1-    انعام و پول چای که روزانه فقط ده دلار خواهد بود.
2-    اگر بتوانم یواش یواش خودم را به رستوران برسانم، یا اگر سرویس داخل اطاق بتوانم داشته باشم، روزی ده وعده غذا می توانم بخورم (یعنی هر روز هفته را میتوانم صبحانه را در رختخواب صرف کنم).
3-    پرنسس دارای سه استخر شنا، اطاق آمادگی بدنی و ورزش، ماشین لباسشویی و خشک کن رایگان است و هر شب نمایش دارد.
4-    خمیردندان و تیغ مجّانی، صابون و شامپوی مجّانی دارند.
5-    با شما مثل مشتری رفتار می کنند نه مریض. 5 دلار انعام اضافه سبب میشود که تمامی کارکنان تلاش کنند در خدمتت باشند.
6-    هر 7 یا 14 روز با افراد جدیدی آشنا خواهم شد.
7-    تلویزیون اگر خراب شود، یا لامپ برق نیاز به تعویض داشته باشد، یا تشک نیاز به تعویض داشته باشد، اصلاً مسأله ای نیست؛ آنها همه چیز را مرتّب میکنند؛ وانگهی به علّت نابسامانی پیش آمده از تو معذرت خواهی هم میکنند.
8-    هر روز ملافه و حولۀ تمیز حاضر است و نیازی نیست از آنها تقاضا کنی.
9-    اگر در خانۀ سالمندان بیفتی و لگنت بشکند، تحت خدمات درمانی ویژۀ سالمندان قرار میگیری؛ امّا اگر در پرنسس بیفتی و لگنت بشکند، برای بقیه عمرت تو را در سوئیتی مستقر میکنند.
10-  امّا از همه بهتر! آیا امریکای جنوبی، کانال پاناما، تاهیتی، استرالیا، نیوزیلند، آسیا، یا هر جای دیگری را که بخواهی، مایلی ببینی؟  پرنسس دارای کشتی هایی است که به این نقاط هم سفر میکنند. پس در خانۀ سالمندان دنبال من نگردید؛ فقط از ساحل به کشتی زنگ بزنید.
پی نویس: فراموش نکنید که وقتی مردید، شما را از لبۀ کشتی به درون دریا می اندازند و مخارج کفن و دفن هم نخواهی داشت!
رمیصا فخاری فر بازدید : 50 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

آكبند:
 آيا مي دانستيد کلمه آکبند نه کلمه اي لاتين است و نه فارسي؟
 قديما که بندر آبادان بهترين بندر ايران بود و کلي کشتي هاي تجاري اونجا بارشون رو تخليه مي کردند روي بسته بندی هایی که از انگلستان
برای پتروشیمی و مانند آن وارد بندر شده بود
 نوشته شده بود
 UK BAND
 يعني بسته بندي شده انگليس ولي آباداني هاي عزيز اونرو آکبند مي خوندند و همين طوري شد که اين تلفظ اشتباه در تمام ايران منتشر شد و همه به جنسی که بسته بندی شده می گن آکبند
 

 زپرتی:
 واژه روسی
 Zeperti 
به معنی زندانی است و استفاده از آن یادگار زمان قزاق‌های روسی در ایران است. در آن دوران هرگاه سربازی به زندان می‌افتاد دیگران می‌گفتند یارو زپرتی شد و این واژه کم کم این معنی را به خود گرفت که کار و بار کسی خراب شده و اوضاعش به هم ریخته است.
  
 
هشلهف:
 مردم برای بیان این نظر که واگفت (تلفظ) برخی از واژه‌ها یا عبارات از یک زبان بیگانه تا چه اندازه می‌تواند نازیبا و نچسب باشد، جمله انگلیسی
I shall have
 به معنی من خواهم داشت را به مسخره هشلهف خوانده‌اند تا بگویند ببینید واگویی این عبارت چقدر نامطبوع است! و اکنون دیگر این واژه مسخره آمیز را برای هر واژه عبارت نچسب و نامفهوم دیگر نیز (چه فارسی و چه بیگانه) به کار می‌برند.
 
 
چُسان فسان:
 از واژه روسی
 Cossani Fossani
 به معنی آرایش شده و شیک پوشیده گرفته شده است.
  
 
شر و ور:
 از واژه فرانسوی
 Chariari 
به معنی همهمه، هیاهو و سرو صدا گرفته شده است.
  
 
اسکناس:
 از واژه روسی
 Assignatsia 
که خود از واژه فرانسوی
 Assignat 
به معنی برگه دارای ضمانت گرفته شده است.
  
 
فکسنی:
 از واژه روسی
 Fkussni 
به معنای بامزه گرفته شده است و به کنایه و واژگونه به معنای بیخود و مزخرف به کار برده شده است.
  
 
نخاله:
 یادگار سربازخانه‌های قزاق‌های روسی در ایران است که به زبان روسی به آدم بی ادب و گستاخ می‌گفتند 
Nakhal
 و مردم از آن برای اشاره به چیز اسقاط و به درد نخور هم استفاده کرده‌اند.

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 86 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
رمیصا فخاری فر بازدید : 92 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
وقتی به نیویورک سفر کنید، جالب ترین بخش سفر هنگامی است که پس از خروج از فرودگاه، قصد گرفتن یک تاکسی را داشته باشید.
 
اگر یک تاکسی برای رسیدن به مقصد بیابید شانس به شما روی آورده است؛ اگر راننده ی تاکسی شهر را بشناسد و از نشانی شما سر در آورد با اقبال دیگری روبرو شده اید؛ اگر زبان راننده را بدانید و بتوانید با او سخن بگویید بخت یارتان است؛ و اگر راننده عصبانی نباشد، با حسن اتفاق دیگری مواجه هستید.
 
خلاصه برای رسیدن به مقصد باید از موانع متعددی بگذرید
 
هاروی مک کی می گوید:
روزی پس از خروج از فرودگاه، به انتظار تاکسی ایستاده بودم که راننده ای با پیراهن سفید و تمیز و پاپیون سیاه از اتومبیلش بیرون پرید، خود را به من رساند و پس از سلام و معرفی خود گفت: «لطفا چمدان خود را در صندوق عقب بگذارید.» سپس کارت کوچکی را به من داد و گفت:
 «
لطفا به عبارتی که رسالت مرا تعریف می کند توجه کنید
 
بر روی کارت نوشته شده بود:
 
در کوتاه ترین مدت، با کمترین هزینه، مطمئن ترین راه ممکن و در محیطی دوستانه شما را به مقصد می رسانم.
بسیار شگفت زده شدم
راننده در را گشود و من سوار اتومبیل بسیار آراسته ای شدم. پس از آن که راننده پشت فرمان قرار گرفت، رو به من کرد و گفت:
 «
پیش از حرکت، قهوه میل دارید؟ در اینجا یک فلاسک قهوه معمولی و یک فلاسک قهوه رژیمی هست
گفتم:
«
نه، قهوه میل ندارم، اما با نوشابه موافقم». راننده پرسید:
 «
در یخدان هم نوشابه دارم و هم آب میوه، کدام را میل دارید؟»
و سپس با دادن مقداری آب میوه به من، حرکت کرد و گفت:
 «
اگر میل به مطالعه دارید مجلات تایم، ورزش و تصویر و آمریکای امروز در اختیار شما است آنگاه، بار دیگر کارت کوچک دیگری در اختیارم گذاشت و گفت:
 «
این فهرست ایستگاههای رادیویی است که می توانید از آنها استفاده کنید. ضمنا من می توانم درباره بناهای دیدنی و تاریخی و اخبار محلی شهر نیویورک اطلاعاتی به شما بدهم وگر نه می توانم سکوت کنم. در هر صورت من در خدمت شما هستم
 
از او پرسیدم:
 «
چند سال است که به این شیوه کار می کنی؟» پاسخ داد:
 « 2
سال
پرسیدم:
«
چند سال است که به این کار مشغولی؟»
 
جواب داد:
 «7
سال
پرسیدم 5 سال اول را چگونه کار می کردی؟» گفت:
 «
از همه چیز و همه کس،از اتوبوسها و تاکسیهای زیادی که همیشه راه را بند می آورند، و از دستمزدی که نوید زندگی بهتری را به همراه نداشت می نالیدم.
روزی در اتومبیلم نشسته بودم و به رادیو گوش می دادم که وین دایر شروع به سخنرانی کرد.مضمون حرفش این بود که:
 
مانند مرغابیها که مدام وک وک می کنند، غرغر نکنید، به خود آیید و چون عقابها اوج گیرید.
 پس از شنیدن آن گفتار رادیویی به پیرامون خود نگریستم و صحنه هایی را دیدم که تا آن زمان گویی چشمانم را بر آنها بسته بودم. تاکسیهای کثیفی که رانندگانش مدام غرولند می کردند، هیچگاه شاد و سرخوش نبودند و با مسافرانشان برخورد مناسبی نداشتند.
 
سخنان وین دایر، بر من چنان تاثیری گذاشت که تصمیم گرفتم تجدید نظری کلی در دیدگاهها و باورهایم به وجود آورم
پرسیدم:
 «
چه تفاوتی در زندگی تو حاصل شد؟»
 
گفت:
«
سال اول، درآمدم دو برابر شد و سال گذشته به چهار برابر رسید
نکته ای که مرا به تعجب واداشت این بود که در یکی دو سال گذشته، این داستان را حداقل با 30 راننده تاکسی در میان گذاشتم؛ اما فقط 2 نفر از آنها به شنیدن آن رغبت نشان دادند و از آن استقبال کردند.
بقیه چون مرغابیها، به انواع و اقسام عذر و بهانه ها متوسل شدند و به نحوی خود را متقاعد کردند که چنین شیوه ای را نمی توانند برگزینند
 
 می خواهید گناه نابسامانیهای خود را به گردن این و آن بیندازید

یا برخیزید و اختیار زندگی خود را به دست بگیرید؟

رمیصا فخاری فر بازدید : 70 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

بارش شدید باران سبب بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در کشورهای واقع در مناطق مرکزی اروپا و جاری شدن سیل شده است. این سیل در اروپای مرکزی و شرقی در کشورهایی مانند اتریش، آلمان، اسلواکی، مجارستان و جمهوری چک، از هفته گذشته تا کنون دست کم ۱۲ قربانی گرفته است. لهستان از دیگر کشورهای اروپایی است که طی چند روز گذشته از سیل در امان نمانده است.

این سیل در کشورهای جمهوری چک، لهستان و اتریش نیز خسارت های بسیار زیادی به بار آورده است. دولت جمهوری چک در این کشور وضع فوق العاده اضطراری اعلام کرد. در آلمان صدها نفر از مناطق سیل زده تخلیه شده و به مناطق امن انتقال پیدا کرده اند.

طبق گزارش های منتشر شده، سیلاب سطح خیابان ها و جاده های مناطق سیل زده آلمان را فراگرفته بود. همچنین طغیان آب رودخانه های دانوب و “راین†سبب شکسته شدن آب بندها و جاری شدن سیل شد. در ایالت “باواریای†آلمان نزدیک مرز این کشور با اتریش نیز، نیروهای سازمان های امدادی از قایق برای جابه جا شدن استفاده کردند زیرا بخش هایی از شهرهای این ایالت به ویژه شهر “پاسائو†کاملا زیر آب رفته است.

از سوی دیگر، موسسه رتبه بندی “فیچ†نیز در گزارشی پیش بینی کرده است که میزان کل هزینه ها سیل اخیر در آلمان به تنهایی به ۲٫۵ میلیارد پوند می رسد و ممکن است طبق گفته ها به سه میلیارد پوند نیز برسد.

این رقم بسیار پایین تر از رقمی بود که پیش از این، موسسه فیچ پیش بینی کرده بود. این موسسه میزان خسارت ها را در حدود ۱۲ میلیارد پوند برآورد کرده بود و اکنون معتقد است که اکثر ساکنان در مناطق آسیب دیده نتوانسته بودند بیمه سیل خریداری کنند و به همین دلیل هزینه شرکت های بیمه بسیار کاهش داشته است.


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

رمیصا فخاری فر بازدید : 65 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابتهای جام جهانی برزیل عصر روز چهارشنبه 29 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار شد
کاروان تیم ملی ایران پس از کسب یک پیروزی ارزشمند برابر کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ به کشورمان بازگشت. در مراسم استقبال از ملی پوشان مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ حضور دارند. همچنین حدود ۱۵۰ هوادار تیم ملی با در دست داشتن دسته گل به استقبال ملی پوشان آمدند.
در حالی که تنها دقایقی به آغاز جشن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ در استادیوم آزادی باقیمانده، تعداد اندکی هوادار صندلی های ورزشگاه را پر کرده اند و آنطور که انتظار می رفت استقبال خوبی از این مراسم نشده است. همچنین تعدادی از بانوان هوادار تیم ملی در پشت درهای بسته استادیوم آزادی تجمع کرده اند و اجازه ورود به آنها داده نمی شود. البته انتظار می رفت با آغاز این مراسم ورود بانوان به داخل ورزشگاه هم بلامانع اعلام شود که نشد

جالب اینجاست که ملی پوشان از مسئولان برگزاری این مراسم درخواست کرده بودند که همانند جشن های قهرمانی تیم های اروپایی، یک اتوبوس بدون سقف تهیه شود تا اعضای تیم ملی جشن صعود را در خیابان های تهران و در میان مردم برپا کنند.

با اینکه استیج مناسبی آماده شده و همه چیز آماده برگزاری قسمت آخر جشن بود برای عکس یادگاری افراد متفرقه بسیاری که بر خی هایشان شمایل هم گرفته بودند مقابل ملی پوشان و مربیان ایستادند تا عکس یادگاری را خراب کنند و به غیر از عکاسان حاضر در مراسم حرص برخی بازیکنان تیم ملی را هم در آورند.

لحظاتی بعد قرار بود دود هایی با سه رنگ پرچم ایران فضا را در بر بگیرد اما دود سبز و قرمز آنقدر عجیب بود که باعث شد تمام نفرات روی استیج که پشت دودها بودند اصلا دیده نشوند.بدترین لحظه اما زمانی بود که یکی از مخازن پخش کننده دود باعث آتش سوزی قسمتی از استیج شد تا دو نفر از کارکنان فدراسیون و برگزارکنندگان جشن دوان دوان به محل رسیده و با کفش های خود لگدزنان آتش را مهار کنند.

اوایل جشن استقبال از اعضای تیم ملی همه چیز ظاهرا خوب بود و با وجود اینکه به نظر می رسید تمام برنامه ها خیلی سریع تدارک دیده شده اما آیتم های برنامه استقبال چندان هم بد نبود.بعد از دور افتخار ملی پوشان که نفهمیدیم چرا کفاشیان و وزیر ورزش و اطرافیان شان هم در آن حضور داشتند بهترین بخش خواندن اسامی تک تک اعضای تیم از تدارکاتچی و همراهان گرفته تا کاپیتان و سرمربی بود.

با خواندن اسامی بازیکنان به سمت استیج رفته و بعد از دریافت یک حمایل ایران از عباسی و یک دسته گل کوچک از کفاشیان روی سکو قرار می گرفتند.در اواسط این قسمت از برنامه محمدرضا رحیمی معاون رئیس جمهورهم به مقام های استقبال کننده اضافه شد و کنار عباسی قرار گرفت اما دقایقی بعد روی استیج همه چیز بهم ریخت.

بعد از این قضیه فواره آتشی که از سقف استیج بیرون جهید و جیغ و داد یکی دو ملی پوش حاضر در محل را باعث شد اتفاق تلخ دیگری بود که دوباره جشن را بهم ریخت.

بعد از آن آتش بازی ها و پرتاب ترقه ها هم عکاسان و افراد مقابل استیج را فراری داد و البته باعث مصدومیت مزدک میرزایی شد تا این مجری به حرف بیاید و اعلام کند:«فکر کنم مصدوم شدم!»

در این لحظات وقتی دوربین روی چهره جواد نکونام زوم شد مشخص بود که او به خاطر این بی نظمی ها چقدر عصبانی است و البته رضا قوچان نژاد که این اتفاقات را در عمرش ندیده بود فقط متعجب نگاه می کرد و در نهایت و بعد از پخش کاغذهای رنگی با تلفن همراهش شروع کرد به فیلمبرداری.

این اتفاقات در نهایت همه تلویزیونی به خاطر باعث شد تا مسوولان واحد سیار تلویزیون ترجیح دهند پخش مستقیم برنامه استقبال قطع و اخبار ورزشی پخش شود!

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 62 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

خیابان‌های تهران برای دومین بار طی چهار روز اخیر مملو از دختر و پسر و پیرمرد و جوان و کودکانی است که این ‌بار، حضور در جام‌جهانی را جشن گرفته‌اند/ مردم تهران و سراسر کشور با پرچم ایران به خوشحالی مشغولند

تصاویر شادی و پایکوبی ایرانیان را با هم تماشا میکنیم و امیدواریم فضای بوجود آمده بتواند امید و تدبیر را برای همیشه در این سرزمین نگهدارد

 

جشن پیروزی مردم پس از صعود تیم ملی به جام جهانی. (خبرگزاری‌های داخلی)




کمی پس از پایان دیدار




میدان ونک در تهران




اصفهان




مشهد




اراک




ایلام




قم




تماشای دیدار ایران و کره جنوبی در سطح شهر.




ملی پوشان در پایان دیدار با کره جنوبی.





 

 
رمیصا فخاری فر بازدید : 83 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر کسي تو را با تمام مهربانيت دوست نداشت ... دلگير مباش که نه تو گناهکاري نه او
آنگاه که مهر می ‌ورزی مهربانيت تو را زيباترين معصوم دنيا مي‌کند ... پس خود را گناهکار مبين
من عيسي نامي را ميشناسم که ده بيمار را در يک روز شفا داد ... و تنها يکي سپاسش گفت!!!
من خدايي ميشناسم كه ابر رحمتش به زمين و زمان باريده ... يکي سپاسش مي گويد و هزاران نفر کفر !!!
پس مپندار بهتر از آنچه عيسي و خدايش را سپاس گفتند ... از تو براي مهربانيت قدرداني ميکنند.
پس از ناسپاسي هايشان مرنج و در شاد کردن دلهايشان بکوش... که اين روح توست كه با مهرباني آرام ميگيرد
تو با مهر ورزيدنت بال و پر ميگيري ...
خوبي دليل جاودانگي تو خواهد شد ...
پس به راهت ادامه بده
دوست بدار نه براي آنکه دوستت بدارند ... 
تو به پاس زيبايي عشق ، 
عشق بورز و جاودانه باش
رمیصا فخاری فر بازدید : 58 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

استاد جلیل شهناز نوازنده پیشکسوت موسیقی و شهنواز تار در سن 92 سالگی دار فانی را وداع گفت.

جلیل شهناز پس از یک دوره بیماری صبح روز دوشنبه 27 خردادماه در بیمارستان آراد درگذشت.

وی در سال 83 به عنوان چهره ماندگار هنر و موسیقی برگزیده شد. همچنین در ۲۷ تیر سال ۱۳۸۳، مدرک درجه یک هنری (معادل دکترا) برای تجلیل از یک عمر فعالیت هنری به جلیل شهناز اهدا شد. در سال ۱۳۸۷، محمدرضا شجریان گروهی که با آن کار می‌کرد به افتخار جلیل شهناز، گروه شهناز نام گذاشت.


جلیل شهناز، علاوه بر نواختن تار که ساز اختصاصی او بود با نواختن ویولون، سنتور و تمبک نیز آشنایی داشت. معروف است که او در شیوه نوازندگی می‌تواند با ساز خود علاوه بر نواختن، آواز هم بخواند. عکس های زیر از آلبوم خاطرات استاد جلیل شهناز نگاهی می اندازد به گوشه از زندگی هنری این چهره برجسته موسیقی ایرانی.

 
 
جلیل شهناز در نوجوانی با تار

 
 
جلیل شهناز ایستاده در کنار حسن کسایی 

 
 
جلیل شهناز در جوانی

 

 
 
جلیل شهناز و حسن کسایی در جوانی

 
 
جلیل شهناز و حسن کسایی در محضر ابولحسن صبا

 
 
جلیل شهناز در جمع اساتید مکتب اصفهان(نشسته سمت چپ)

 
 
در کنار استاد تاج اصفهانی و حسن کسایی

 
 
جلیل شهناز در حال نوازندگی

 
 
جلیل شهناز در اتاق کار خود

 
 
جلیل شهناز در حال نوازندگی در دوران پیری

 
 
جلیل شهناز در دیدار با اهالی خانه موسیقی 

 
 
جلیل شهناز و حسن کسایی در سال های کهولت

 
 
جلیل شهناز در سال های کهولت

روحش شاد و یادش گرامی باد

رمیصا فخاری فر بازدید : 61 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

یک خواب شب خوب فقط این نیست که برروی زمین دراز بکشید و منتظر باشید که صبح شود تا به قرارهای فردای خود برسید. کارشناسان توصیه میکنند که 7 تا 9 ساعت در شب بخوابید . با کاهش زمان خوابتان ریسک ابتلا به آنفولانزا , بیماریهای قلبی ، دیابت و اضافه وزن افزایش می یابد .

1 – اشتهایتان برای خوردن تنقلات زیاد میشود 

زنی در حال خوردن تنقلات

کم خوابی بیش از حد هورمونهای تنظیم اشتهای شما را دچار اختلال میکند, میل به خوردن غذاهای با کربوهیدرات و چربی بالا بیشتر میشود و کالری بیشتری به بدنتان میرسد . کم خوابی شدید ,برای دوشب متوالی باعث افزایش هورمون گرلین و گرسنگی میشود و به مراتب هورمون لپتین کاهش دهنده اشتها را سرکوب میکند و با گذشت زمان، این قضیه منجر به افزایش وزن می شود .
در مطالعات انجام شده از دوقلوهای همسان، محققان دانشگاه واشنگتن دریافتند، BMI کسانی که 7 تا 9 ساعت در شب میخوابند 24.8 است , تقریبا 2 درجه کمتر از متوسط BMI کسانی که خیلی کمترازاین مقدارمیخوابند .

2 - شما به آهنربایی تبدیل می شویدکه میکروب و بیماری ها را به راحتی جذب میکند 

سرماخوردگی به علت بی خوابی

طبق مطالعات افرادی که کمتر از 7 ساعت در شب میخوابند ،3 برابر بیشتر احتمال دارد که دچار سرماخوردگی شوند . تحقیقات دیگر نشان داد که کم خوابی بیش از حد در مردان سیستم ایمنی آنها را ضعیف میکند و این باعث میشود بیشتر در معرض آنفولانزا قرار بگیرند. این مردان در مقایسه با مردانی که خوب استراحت کردند , فقط 10 روز بعد از واکسیناسیون، آنتی بادی های مبارز با آنفولانزا را دارند , علت آن هم این است که خواب کافی سیستم ایمنی بدن را قوی میکند و کم خوابی آن را مختل میکند .

3 - توانایی سوخت و ساز قند بدنتان را از دست میدهید

بی خوابی سوخت و ساز قند را کاهش می دهد

هر سلول در بدنتان برای فعالیت به قند نیاز دارد . محققان دانشگاه شیکاگو میگویند : بعداز 6 روز  بیخوابی، بدنتان در برابر انسولین مقاومت میکند , انسولین هورمونیست که کمک می کند تا قند خون , از خون به داخل سلولها منتقل شود . آزمایش دیگری نشان داد : کسانی که کمتر از 6 ساعت در شب میخوابند و ادعا می کنند که خوابشان به طور طبیعی کوتاه است سوخت و ساز قندشان به درستی صورت نمیگیرد و این می تواند منجر به ابتلا به دیابت نوع 2 شود .

4 - شما دچار طوفانی از استرس خواهید شد

استرس ناشی از بی خوابی

مطالعاتی دردانشگاه شیکاگو نشان داد که اگر در شبها و عصرها, چشمها به اندازه کافی بسته نباشندسطح هورمون استرس کورتیزول افزایش پیدا میکند و این باعث افزایش ضربان قلب، فشار خون , قند خون , افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری قلبی، و دیابت نوع 2 میشود. گذشته ازاینکه در آینده مشکلاتی را برای سلامتیتان به وجود می آورد , هوشیاری ناشی از کورتیزول در وقت نامناسبی به سراغتان می آید و روزتان خراب میشود .

5 - دچار خلق و خوی بد میشوید و تمرکزمغزتان کم میشود 

خلق بد به دلیل کمبود خواب

پس از یک شب پر ازبی قراری و بیخوابی، سرعت واکنش شما کاهش می یابد، در این وضعیت رانندگی و بسیاری کارهای دیگر خطرناک خواهد بود . انسان های خسته معمولا خیلی خوشحال نیستند. دکتر جویس والسلبن میگوید : خواب و روحیه شما توسط مواد شیمیایی یکسانی در مغز تنظیم میشود , این امر می تواند خطر ابتلا به افسردگی را بالا ببرد، و این احتمالا برای کسانی که در برابر بیماریها حساس هستند بیشتر است.

6 – مسن تر به نظر می رسید 

چین و چروک پوست به دلیل کم خوابی

شب بیداری موجب می شود پوستی خسته و چشمانی سیاه داشته باشید و این اصلا زیبا نیست . حتی بدتر از آن این است که ، سطح کورتیزول افزایش می یابد و ممکن است تولید کلاژن کند شود در نتیجه چین و چروک پوست زیاد میشود . از طرف دیگر، خواب باعث زیبایی شما میشود . ملوین السن، استاد بالینی پوست میگوید : تغییرات هورمونی ,جریان خون به پوست را تقویت میکند و درطول شب باعث روشن و درخشنده شدن پوست میشود. امابدانید ,حتی اگر شما در حال خواب واستراحت هستید، پوست شما سخت در حال کار و فعالیت میباشد . مطالعات نشان می دهد که تغییر سلولها در شب 8 برابر سریعتر از تغییر آن در روز است , با خواب شب چین و چروک ها کمتر میشوند. با خواب کافی زیبایی خود را چند برابر کنید .

7 – دچار دردهای مزمن میشوید 

تعجب نکنید ! کم خوابی باعث میشود شما دچار دردهای مزمنی مانند مشکلات پشت یا ورم مفاصل شوید. طبق تحقیقات انجام شده استراحت نکردن می تواند باعث ایجاد یا تشدید دردهایتان شود و مشکل را پیچیده تر کند .

8 - خطر ابتلا به سرطان افزایش می یابد 

ورزش به پیشگیری از سرطان کمک می کند، اما کم خوابی ممکن است ابتلا به این بیماری را زیاد کند و تاثیرمثبت ورزش کردن را از بین ببرد . طی تحقیقی که در دانشگاه جان هاپکینز انجام شد، محققان حدود 6000 خانم هم سن و سال را بررسی کردند و متوجه شد کسانی که 7 ساعت یا کمتر در شب می خوابیدند، نسبت به ورزشکارانی که بیشتر از 7 ساعت خوابیدند با احتمال 50 درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان قرار دارند .کمبود خواب باعث اختلالات هورمونی و متابولیک میشود و این خطر ابتلا به سرطان را افزایش میدهد و فواید ورزش را از بین می برد .

شما به خواب کافی نیاز دارید!
آیا می خواهید سریعتر به خواب بروید ؟ با رعایت 4 مورد زیر سریعتر به این هدفتان میرسید :
1 – هر شب زمان خواب خود را به تدریج 15 دقیقه جلو بیاورید .
2 - نور اتاقتان را حدود یک ساعت قبل از خواب کم کنید ،تا از آن زمان بدنتان خودرا برای خواب آماده کند ( قبل از آن مسواک بزنید، صورت خود را بشویید و به موسیقی آرامش بخش گوش دهید )
3 – از تلویزیون و کامپیوتر دوری کنید .
4 – قبل از خواب مدیتیشن کنید و یا چند حرکت نرمشی آرام و سبک انجام دهید .

رمیصا فخاری فر بازدید : 72 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

جیم وارن متولد ۱۹۴۹ در آمریکاست که آثار بسیاری را با سبک رنگ روغن سنتی و برس روی بوم بوجود آورده است. نقاشی های جیم وارن با استفاده از ایده های رویایی و با الهام از طبیعت اطرافش نقاشی شده است. او که از کودکی به هنر نقاشی علاقمند شد و آنرا بعنوان یک حرفه انتخاب کرد را می توان در رده ی چیره دست ترین هنرمندان عرصه هنر نقاشی در جهان امروز دانست. تصاویر زیر تنها گوشه ای از تابلوها و پرتره هایی است که این هنرمند سورئالیسم تابحال خلق کرده است.



























































































































منبع:پرشین استا

رمیصا فخاری فر بازدید : 76 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر «شما» نویسنده این آثار هستید، لطفا عصبانی نشوید. لبخند بزنید و به خواننده هایی فکر کنید که با خواندن نوشته هایتان لبخند می زنند و در دل تحسین تان می کنند.

1- گمونم اسب سفید شاهزاده منو کشتن و باهاش سوسیس درست کردن وگرنه امکان نداشت اینقده دیر کنه

2- می گن پول چرکِ کفِ دسته؛ دستِ ما هم که کلا آنتی باکتریال!

3- مدرسه: سه سیب داریم، دوتای دیگر از علی می گیریم، حالا چندتا سیب داریم؟
مشق شب: اگر یک هندوانه سه کیلویی را بین پنج نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار می رسد؟
امتحان: علی 12 موز دارد، قطار او هفت دقیقه تاخیر دارد، وزن خورشید را حساب کنید!

4- ترمینال همون ترمینالِ اما رفتن کجا و اومدن کجا

5- حتی مزخرف ترین چیزهای ممکن بعدها به خاطره های شیرین تبدیل میشن
مثلا صدای مودم دایل آپ موقع کانکت شدن

6- ملت فکر می کنن در اتاقای ما، مثه در یخچال خود به خود بسته میشه، پشت سرشون نمی بندنش

7- هر کس به طریقی دل ما می شکند! اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی، آفرین.

8- اوضاع اونقدر عجیبه که هر کسی از هر دهه ای هست فکر می کنه جزو نسل سوخته است!

9- بعضی وقتا دلم واسه مامانم می سوزه وقتی میام تو اتاقم و غرق دنیای مجازی میشم و اون تنها نشسته تلویزیون می بینه. چه نسل بی عاطفه ای شدیم ما

10- همیشه دود سیگار به سمتی میره که نمی خوای، دقیقا مثل مسیر زندگی ما...

11- ای کاش الانم مثل بچگی بزرگترین نگرانیم این بود که وقتی آدامس می خرم عکسش تکراری نباشه...!

12- وقتی این نوشته های سوزناک بعضیا رو می خونم که از رفتن عشقشون دارن پرپر میشن،
دلم می خواد برم عشقشونو پیدا کنم،
دوتا بزنم تو گوشش، بگم الاغ! داری می کشیش بدبختو!

برگرد!

13- در تاریخ تنقلات همه جور آدمی داشتیم از آدم نابغه های که بستنی رو اختراع کرد تا اون آدم نادونی که تخمه ژاپنی رو به آجیل اضافه کرد.

14- به علت گرانی بانک مرکزی به مناسبت روز مرد کارت های آفرین صد آفرین و هزار و سیصد آفرین همسر خوب و نازنین چاپ کرد

15- پیرمردهای 90 ساله هم توی جمعشون به همدیگه میگن «بچه ها»

16- یه آهنگ توی پلی لیستت هست که همیشه ازش رد می شی اما هیچ وقت پاکش نمی کنی

17- انگیزه چک کردن میس کال ها:
پنج درصد اهمیت کسی / کسانی که تماس گرفتن
95 درصد خلاص شدن از اون آیکون اعصاب خردکن نشون دهنده میس کال

18- رفته بودیم یه جا مهمونی، صاحب خونه یه دختر ملوس داشت، سه چهار سالش بود، دیوار راستو می رفت بالا! نازش کردم، بوسیدمش و بهش با لحنبچگونه گفتم: خاله دون، چن سالته عجیییجم؟ اسمتو بهم می گی خانومه خوججل؟
چند ثانیه تو چشام نگاه کرد، بعدش خیلی جدی گفت: خب مثل آدم حرف بزن ببینم چی میگی...!

19- خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم اما شهرداری مجوز نداد!

20- فک کنم مسئولان یوفا و فیفا با مسئولان دانشگاه ما هماهنگ کردن که از روز شروع فرجه ها همه بازی های مهم فوتبال رو شروع کنند و اختتامیه اش هم همزمان با اتمام امتحانات ماست.

21- این عذاب وجدان گرفتن ها در روزای آخر تعطیلات کاملا نرمال و از علائم سلامتی دانشجویان و دانش آموزان است.

22- هر امتحانی سه فاز دارد: فاز فرجه ها که عموما به فنا می رود
فاز ایام امتحانات که عموما به فکر کردن راجع به راهکارهای تقلب می گذرد
فاز بعد از امتحانات که به پاچه خواری اساتید و التماس سپری می شود

23- راوی قصه عاشق دخترک شده بود، قصه را طول می داد تا شاهزاده قصه کمی دیرتر برسد

24- یادمان باشد اگر قاطرمان تنها شد، طلب عشق ز هر کره الاغی نکنیم

25- خرخون مجرم نیست، بیمار است. بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم...! (ستاد حمایت ار بیماری های خیلی خاص)

26- تو «اسم فامیل»، سر غذا دعوامون می شد می رفتیم پیش بزرگترها تاییدیه می خواستیم که مثلا شهادت بدن گیلاس پلو داریم یا نه!
موز پلو حتی...!

27- لیوان آب باس شعور داشته باشه وقتی از بیرون میای و پهن زمینی خودش بیاد بگه منو بخور، این دانشمندا چه غلطی می کنن من نمی دونم

28- بچه که بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا ... خانوم رضایی،
می گفت: شما ... ما هم می گفتیم: ما؟
می گفت: بله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقب تر بشین!
مام می رفتیم عقب. بعد می گفت: یکم عقب تر!
ما هم تا نزدیکای در ورودی می رفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده!
یه همچین اسکلایی بودیم ما...

29- وقتی پنج ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار می شم و اونو خاموش می کنم احساس می کنم بمب خنثی کردم

30- من همه کتابامو دو دور کامل خوندم، تو چطور؟ (ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان در فصل امتحانات)

31- مقدار تعطیلی بیشتر = اتلاف وقت بیشتر
عمرا وقتی تعطیل می شی بشینی درس بخونی

32- ما بچه بودیم یه بازی بود به نام: «همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» ... صد برابر پلی استیشن 3 لذت داشت!

33- استاد: وقتی بزرگ شدی چه می کنی؟ شاگرد: ازدواج! استاد: نخیر منظورم اینه که چی میشی؟ شاگرد: داماد! استاد: اوه! منظورم این است که وقتی بزرگ شدی چی به دست می آری؟ شاگرد: زن! استاد: ابله! وقتی بزرگ شدی برای پدر و مادرت چی می گیری؟ شاگرد: عروس می گیرم! استاد: پسر جان پدر و مادرت در آینده از تو چه می خوان؟ شاگرد: نوه!

34- Vincenzo Delafonte: در جهان سوم رمز موفقیت پنهان کردن منابع کسب اطلاعاته

35- وسط میدون تجریش احساس کردم یه مردی تو فاصله 20 متریم زل زده بهم و داره میاد سمتم، منم چشم تو چشم شدم و به مسیرم ادامه دادم، بهم رسیدیم و یهو دستشو کرد تو کیفش و یه کاغذ داد دستم، آگهی کاشت مو بود. اولش خیلی بهم برخورد اما بعدا گفتم طفلکی چقدر منتظر یه کچل بوده که رد شه

36- فرقی نداره کسی که باهاش حرف میزنی، پلی تکنیک می خونه یا آزاد رودهن. از نظر خودش سختگیرترین استادا و بالاترین سطح علمی رو دانشگاهاونا داره

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 63 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 


"دونالد داک"، که یکی از مشهورترین شخصیت‌های اردکی داستان‌های مصور "کارل بارکس" و همینطور شخصیت مطرح کارتونهای "والت دیزنی" هست را می شناسید. همان اردک بامزه ای که همیشه لباس ملوانی آبی رنگی به تن دارد و خیلی هم زود جوش می‌آورد و البته کمی هم بدشانس است!



شاید "کارل بارکس"، یکی از معروف‌ترین تصویرگران کتاب‌های مصور وقتی مشغول خلق "دونالد داک" و "اسکروچ" بود خودش هم نمی‌دانست که آن‌ها سال‌های سال با بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترهایشان زندگی خواهند کرد و از محبوب‌ترین شخصیت‌های داستان‌های مصور محسوب خواهند شد. پس از آن بدنبال فراخوانى استودیو دیزنى براى جذب چند نیرو براى بخش طراحى، علاقه‌ی شخصى و نبوغ کارل در طرح موقعیت‌هاى کمیک سبب شد تا وى را به بخش داستان‌نویسى استودیو دیزنی منتقل کنند.

اکنون که نزدیک به 80 سال از آن زمان می گذرد، اردک‌هاى فانتزى او هنوز در قالب "اسکروچ"، "اردک خسیس" و "دونالد داک" مشهورند. بی‌شک کارل بارکس با شوخ‌طبعی آثارش، تاثیر زیادی بر صنعت طراحی داستان‌های مصور بویژه برای کودکان گذاشت. در ادامه ایمیل دونالد داک و 19 شخصیت کارتونی دیگر را در مقایسه با زندگی واقعی آنها می بینید.















گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org













































منبع:پرشین استار

 
رمیصا فخاری فر بازدید : 63 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

این تست از کتاب” کوکولوژی” اثر «تاداهیاکو ناگاوو» و « ایسامو سایتو» که بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی و روان‌شناسی را دربردارد، انتخاب شده این کتاب توسط چکاد سرامی و شاهین دهقان ترجمه شده است.
کوکولوژی (kokology) ترکیب دو واژه کوکورو (kokoro) به معنای ذهن، روح و احساسات در زبان ژاپنی و لوژی (logia) به معنای شناختن و مطالعه به زبان یونانی است.
مطالب و مباحث این کتاب برای هر فردی در سنین مختلف جذاب خواهد بود و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دو کشور آمریکا و ژاپن بوده است.
تست زیر را به دقت مطالعه کنید و پاسخ دهید. مطمن باشید به نکات جالبی از خودتان دست پیدا میکنید:
:::: پرنده آبی
روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد. چیزی در این پرنده شما را به خود جذب میکند و تصمیم میگیرید آن را نگه دارید.
اما روز بعد در عین شگفتی متوجه میشید رنگ پرنده از آبی به زرد تغییر کرده است. این پرنده استثنایی دوباره تغییر رنگ می دهد و در صبح روز سوم به رنگ قرمز روشن در می آید و در روز چهارم سیاه رنگ است.
::: سوال؟
اکنون روز پنجم است، وقتی از خواب برمی خیزید این پرنده چه رنگی است؟
۱. پرنده تغییر رنگ نمی دهد و سیاه باقی می ماند.
۲٫ پرنده به رنگ آبی که در ابتدا داشت باز میگردد.
۳٫ پرنده سفید می شود.
۴٫ پرنده طلایی می شود.
جواب ها باید در همین ۴ جواب بالا جستجو بشه و رنگ های دیگه مثل سبز ، بنفش ، زرد و بی رنگ مد نظر نیست.
خوب فکر کنید، هر وقت به نتیجه رسیدید پایین این ایمیل رو بخونید.
.
.
.
.
.
.
.
.
::: جواب تست شناخت احساسات :

پرنده ای که در اتاق شما بدام افتاد، نماد خوشبختی است، اما ناگهان تغییر رنگ داد و در شما دلهره و اضطرابی نسبت به ناپایداری خوشی و شادمانی بوجود آورد.
عکس العمل شما در این وضعیت نشان دهنده ی پاسخ شما به مشکلات و بلاتکلیفی ها در زندگی واقعی است.
۱٫ کسانی که گفتند پرنده سیاه باقی میماند دیدگاهیی بدبینانه دارند.
آیا شما باور دارید اوضاع هیچ وقت بهبود نمی یابد؟ به یاد داشته باشید همیشه پایان شبه سیه سپید است.
۲٫ کسانی که گفتند پرنده دوباره آبی میشود خوش بین و عمل گرا هستند.
شما باور دارید زندگی ترکیبی از خوب و بد است و مقابله کردن و سرسختی نشان دادن در برابر این واقعیت سودمند نیست. مشقات و ناملایمات را با خونسردی می پذیرید و اجازه می دهید زندگی روال طبیعی خود را طی کند. این دیدگاه باعث میشود از تلاطم ناملایمات و سختیها با موفقیت بیرون آیید.

۳٫ کسانی که گفتند پرنده سفید میشود در برابر فشارهای زندگی مصمم و خونسردند.
شما در زمان بحران وقت خود را در تردید و دودلی تلف نمی کنید اگر وضعیت بغرنج شود ترجیح میدهید جلوی ضرر را بگیرید و به دنبال راه دیگری برای رسیدن به هدفتان می گردید و در غم و اندوه گرفتار نمی شوید. این روش محتاطانه بدین معنی است که اوضاع بطور طبیعی بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.
۴٫ کسانی که گفتند پرنده طلایی میشود ، بی باک و نترس هستند.
شما معنی بحران را نمیدانید برای شما هر بحرانی ، یک فرصت است. این جمله ناپلئون که گفته است «غیر ممکن … ، این واژه فرانسوی نیست » درمورد شما صدق میکند. اما مواظب باشید این اعتماد به نفس زیاد ، مرز بین شجاعت و حماقت را از بین نبرد.
رمیصا فخاری فر بازدید : 61 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

«حسن فریدون روحانی» 21 آبان 1327 در سرخه از توابع استان سمنان دیده به جهان گشود؛ وی تحصیلات ابتدایی را در شهرستان محل تولدش گذراند و تحصیلات حوزوی را از سال 39 در حوزه علمیه صادقیه سمنان آغاز کرد.
 

او در سال 1340 وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر اساتیدی چون حضرات آیات سید محمد محقق داماد، شیخ مرتضی حائری، سید محمدرضا گلپایگانی، محمد فاضل لنکرانی، شیخ محمد شاه‌آبادی و سلطانی بهره برد.

 

روحانی همزمان در سال 1348 به دانشگاه تهران راه یافت و در سال 1351 دانشنامه لیسانس خود را در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضایی اخذ کرد.

 

وی با ادامه تحصیل در انگلیس مدرک کارشناسی ارشد (M.Phil) در رشته حقوق عمومی و دانشنامه دکتری (Ph.D) در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو دریافت کرد و با کسب پروانه وکالت از کانون وکلا در سال 86، وکیل پایه یک دادگستری شد.

 

حسن روحانی فعالیت سیاسی خود علیه رژیم ستمشاهی را از دوران جوانی آغاز کرد؛ عمده فعالیت‌های وی در همراهی با نهضت امام خمینی (ره)، سفرهای تبلیغاتی و سخنرانی علیه رژیم پهلوی از سال 44 و نتیجه آن حبس و ممنوع‌المنبری بود.

 

وی در آبان 1356 در مراسم بزرگداشت شهادت مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران برای نخستین بار لقب «امام» را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کار برد و پس از آنکه تحت تعقیب ساواک قرار گرفت، به توصیه شهید بهشتی و استاد مطهری از کشور خارج شد و مدتی نیز آن‌سوی مرزها به سخنرانی و تبلیغ برای دانشجویان خارج از کشور پرداخت و پس از تبعید حضرت امام (ره) به فرانسه، به جمع یاران همراه ایشان پیوست.

 

حسن روحانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اولین اقدام در سال 58، به ساماندهی وضعیت ارتش و پادگان‌های نظامی پرداخت و در سال 59 ردای نمایندگی ملت در مجلس شورای اسلامی را بر تن کرد و پنج دوره قانونگذاری (به مدت 20 ‌سال) را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

عضویت و ریاست شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما از سال 1359 تا سال 1362 از دیگر مسئولیت‌های وی در دوران پس از انقلاب بوده است.

 

روحانی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‏های متعددی از جمله عضویت در شورایعالی دفاع، عضویت در شورایعالی پشتیبانی جنگ، معاونت فرماندهی جنگ، ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و فرماندهی پدافند هوایی کل کشور را برعهده داشت و بین سال‌های 1367 تا 1368 نیز به معاونت جانشین فرماندهی کل قوا منصوب شد.

 

وی به پاس سال‌ها حضور در مسئولیت‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، از سوی مقام معظم رهبری مفتخر به دریافت نشان درجه دو فتح و نشان درجه یک نصر شد.

 

روحانی پس از بازنگری قانون ‏اساسی جمهوری اسلامی ایران و تشکیل نهاد شورایعالی امنیت ملی سمت نمایندگی مقام معظم رهبری در این شورا را بر عهده گرفت و 13 سال نیز به عنوان مشاور امنیت ملی رؤسای جمهور سابق انجام وظیفه کرده است.

 

وی از سال 1370 به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد و تاکنون نیز در این سمت فعالیت دارد و علاوه بر ریاست کمیسیون سیاسی و امنیتی و دفاعی مجمع، ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک این نهاد نیز بر عهده اوست.
 

حسن روحانی در انتخابات میان‏دوره‏ای سومین دوره مجلس خبرگان رهبری در 29 بهمن 1378 از حوزه انتخابیه استان سمنان به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و در سال 1385 نیز از استان تهران به این مجلس راه یافت و در حال حاضر ریاست کمیسیون سیاسی و اجتماعی این مجلس را بر عهده دارد.
 

اگر چه روحانی به صورت همزمان به فعالیت‌های علمی اشتغال داشته، اما حضور مستمر وی در دانشگاه، موجب دوری او از مسئولیت‌های کلیدی نبوده و روحانی با تصدی 16 ساله مسئولیت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی مسئولیت پرونده هسته‌ای کشورمان را بر عهده داشت.
 

 
نماز حسن روحانی پشت سر رهبر کبیر انقلاب(نفر دوم از چپ)؛ مکان و زمان نامعلوم است.

 
 
حسن روحانی در نخستین سال های پس از انقلاب

 
 
حسن روحانی در کنار هاشمی رفسنجانی در جبهه

 

 
نماز حسن روحانی پشت سر هاشمی رفسنجانی در جبهه

 
 
حسن روحانی همراه با هاشمی رفسنجانی در جبهه

 
 
حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی در جبهه

 
 
حسن روحانی در کنار هاشمی رفسنجانی در ساله ای جنگ

 
 
عکس یادگاری حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی در سال های جنگ

 
 
حسن روحانی در کنار آیت الله هاشمی در محضر رهبر انقلاب

 
 
حسن روحانی و سید محمد خاتمی در دیدار با وزرای سه کشور اروپایی پیرامون مسئله هسته ای

 
 

 
حسن روحانی در کنار "جک استرا" وزیر خارجه پیشین انگلیس پس از ملاقت پیرامون مسئله هسته ای ایران

 
 
ملاقات حسن روحانی با ولادیمیر پوتین پیرامون پرونده هسته ای

 
 
حسن روحانی در نشست ایران و سه کشور اروپایی پیرامون پرونده هسته ای ایران

 
 
حسن روحانی در نشست ایران و سه کشور اروپایی پیرامون پرونده هسته ای ایران
 

 
 
حسن روحانی در دیدار با یکی از مقامات کشورهای عربی

 
 
حسن روحانی در دیدار با محمد البرادعی دبیر کل وقت آژانس هسته ای

 

پس از تشکیل دولت محمود احمدی‌نژاد، مسئولیت پرونده هسته‌ای به علی لاریجانی واگذار شد و روحانی که همچنان در مقام نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی قرار دارد، با نگارش کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» به ثبت خاطرات خود از دوران مسئولیتش در شورا و پیگیری پرونده هسته‌ای پرداخت.

حسن روحانی در 22 فروردین 92 در یک گردهمایی با حضور جمعی از هوادارانش در مجتمع آدینه تهران و با شعار «دولت تدبیر و امید» برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد.

وی با کسب 18 میلیون 613 هزار و 329 رأی از مجموع ۳۶ میلیون و ۷۰۴ هزارو ۱۵۶ رای ماخوذه، رئیس‌جمهور  منتخب مردم ایران شد.

 

روحانی در حضور آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی


 

حسن روحانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام


 

در حال گفتگو با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امینت ملی


 

گفتگو با آیت الله هاشمی در جلسه خبرگان رهبری


 

روحانی و محمدی گلپایگانی


 

حسن روحانی پس از اولین نشست پیش از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری


 

ثبت نام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم


 

ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری


 

کنفرانس خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری


 

حسن روحانی با کلید؛ نماد انتخاباتی خود


 

کنفرانس خبری روحانی در جماران


 

نشست خبری روحانی در دانشگاه تهران


 

روحانی در جمع هوادارن خود در ورزشگاه شیرودی


 

روحانی و طرح پرتره وی در همایش انتخاباتی 


 

روحانی در جمع هوادارن خود


 

تبلیغات انتخاباتی هوادارن روحانی


 

روحانی در سفرهای انتخاباتی


 

روحانی در جمع هوادارن خود در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در سفر انتخاباتی


 

روحانی در روز رای گیری


 

روحانی در روز رای گیری


 

روحانی در روز رای گیری

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 68 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 


لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مفید است و به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند .

آب ، خودش به تنهایی یک نوشیدنی رژیمی بسیار عالی محسوب می شود زیرا به هیچ وجه ، کالری ، شکر و کربوهیدرات ندارد . بنابراین برای هر نوع رژیمی بسیار مفید است . حالا اگر این نوشیدنی مفید با لیمو که حاوی اسیدهای طبیعی است ترکیب شود ، مسلما" به کاهش وزن ما خیلی کمک می کند.

مزایای آب برای کاهش وزن
آب خودش به تنهایی به کاهش وزن کمک می کند . وقتی روزانه به میزان کافی ، یعنی بین ۶ تا ۸ لیوان آب مصرف می کنید بدن شما دیگر به ذخیره کردن آب نیاز ندارد اما وقتی به اندازه کافی آب مصرف نمی کنید بدن شما دچار کم آبی می شود و تا آنجایی که می تواند آب ذخیر می کند و بخاطر این آب ذخیره شده وزن شما تا حدی بالا می رود. علاوه براین ، نوشیدن آب زیاد ، اشتهای شما را کاهش می دهد . وجه تمایز قائل شدن بین احساس گرسنگی و احساس تشنگی کار سختی است بنابراین هر وقت گرسنه شدید ، به جای غذا آب بنوشید و بعد ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید و اگر هنوز هم گرسنه بودید غذا بخورید .

مزایای لیمو برای کاهش وزن
لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مفید است و به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند . لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C است و به سلامت دستگاه گوارش خیلی کمک می کند . بسیار از مشکلاتی که در مسیر کاهش وزن برای ما رخ می دهد ، بخاطر این است که سیستم گوارش ما به خوبی عمل نمی کند . اسید سیتریک موجود در لیمو با سایر اسیدها و آنزیمهای موجود در معده ترکیب و باعث می شود هضم و گوارش غذا بدون مشکل انجام شود.

مزایای استفاده همزمان از آب و آبلیمو برای کاهش وزن
لبمو ، آبلیمو و آب ، هرسه ابزار بسیار خوبی برای کاهش وزن هستند . بنابراین ترکیب این مواد بایکدیگر برای کاهش وزن بسیار موثر است . نوشیدن آب کافی باعث می شود که بدن ما دچار کم آبی نشود و به ذخیره کردن آب نیازی نداشته باشد. وقتی آبلیمو به آب اضافه شود به جذب بهتر آب کمک می کند و باعث می شود که بدن بهتر بتواند از آبی که نوشیده می شود ، استفاده کند.
 
 

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 69 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 


از مزاياى تنهايى اينه كه وقتى تلفنُ جواب نميدى كسى نيست بهت بگه كرى
 
 

 
مامان بقیه: صبح شده پاشو دیگه
مامان من: صبح شده بخواب دیگه :|
 
 

 
یکی از سوالام اینه که بفهمم هرروز که میگذره از عمرم کم میشه یا به عمرم اضافه میشه؟ کسی هست بتونه راهنماییم کنه!!!!؟
 
 

 
با کلی شوق و ذوق رفتم خونه ، می گم پدر جان استادمون گفت
بین همه ی کلاس ها، من بالاترین نمره رو گرفتم. می گه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن
 
 
 

 
بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !
من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم
 
 
 

تو این جشن چند شب پیش به یه دختره شماره دادم الان اس ام داده سلام خوبی ؟
منم جواب دادم شما؟؟؟؟؟
میگه ای شیطون مگه منتظر زنگم نبودی ؟خدا وکیلی به چند نفر شماره دادی واقعا از دستت ناراحت شدم؟؟؟؟؟
منم سریع دوزاریم افتاد و جمع جور کردن بعد 3 ساعت هندونه گذاشتن زیر بغلش که اصلا باورم نمیشد زنگ بزنی راضی شد جواب بده .....
اس داد که ولی عزیزم هم خودت خیلی خوشگل بودی هم بی ام دبلیوت خیلی شیک بود ....
میگم عزیزم من که بی ام و نداشتم!!!!!!
گفت اخ ببخشید اشتباه گرفتم تو همونی هستی که cls سفید داشتی؟؟
منم گفتم نه عزیزم بیشتر فکر کن............
گفت پس همون پسر قد بلند بودی که سانتافه سوار بودی دیگه؟؟؟
منم باز گفتم نه عزیزم بیشتر فکر کن.....
گفت اهان الان فهمیدم کی بودی پسر چشم سبزه که x3 داشتی دیگه.

بعد اینکه امار کل شرکت کننده های جشن از ساعت 7 تا 6 صبح داد دیگه جواب بهش ندادم الان اس ام اس داده از اولش باید میفهمیدم تو از اون پسره هایی هستی که به روزی 100 نفر شماره میدی.....

واقعا من چرا انقدر بدبختم سمن دون بیا منو بخور راحت شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 89 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 


 
ﺩﻡ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﻣﻬﺪﮐﻮﺩﮎ ﻫﺴﺖ یه ﻧﺎﻇﻢ ﺯﻥ ﻏﺮﻏﺮﻭ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺯﻭﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ:
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﺪﻭ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﮑﻦ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﯾﺎﺷﺎﺭ ﺭﻭ ﻧﺰﻥ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﻬﺘﯽ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠــــﯽ ....
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﯾﺪ ﯾﻬﻮ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮐﺮﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ:
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ دهن مارو سرویس کردی ﯾﻪ ﺟﺎ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺮه خر
:/

 

رمیصا فخاری فر بازدید : 57 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

فواره بلاژیو که در کنار کازینوی بلاژیو قرار دارد یکی از جلوه های خیره کننده بلوار اصلی لاس وگاس محسوب می شود. 
این آبنمای عظیم که شامل نمایش نور، صدا و رقص آب است، هر نیم ساعت یک بار با آهنگ های مختلف از موسیقی کلاسیک گرفته تا پاپ و جاز، به رقص در می آید.


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net
web counter
 گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 
رمیصا فخاری فر بازدید : 62 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بیابان ها بدون شك بسیار زیبا هستند اما داستان هایی كه درباره ی آن ها گفته شده، حكایت از خطرناك بودنشان دارد. آفتاب سوزان، شن هایی كه به سنگینی می شود بر آن ها گام برداشت، بی آبی، توهم و سراب و مرگ. بله، بیشتر ما از بیابان چنین تصوری داریم. اما پارك ملی ماراننسز كه به یك صحرا می ماند، زیبایی های منحصری به فردی را دارا است و دریاچه های كوچك زلال آن، مناظری حیرت انگیز در این منطقه پدید آورده اند.

اینجا نامش بیابان است. اما نه رنگ و رویش به بیابان می ماند و نه آب و هوایش. اینجا یکی از زیباترین بیابان های دنیاست که قدم گذاشتن به خاک سفید و مرطوبش شما و هر گردشگری را شیفته می کند. جایی که روی نقشه با نام "بیابان سفید برزیل" مشخص شده است. بیابان سفید برزیل را می توان از جهاتی، بهشت بیابان گردان دانست. این صحرا، در شمال شرقی برزیل واقع شده و مساحتی برابر با 1000 كیلومتر مربع دارد. نكته جالب اینجاست كه علیرغم بارش باران و وجود آب، هیچ گیاهی در اینجا نمی روید.

در دریاچه های این بیابان، ماهی هایی یافت می شوند كه تخم هایشان توسط پرندگان دریایی به اینجا آورده شده است. این بیابان ساكنانی نیز دارد كه به ماهیگیری می پردازند و در فصل های گرم و خشك، برای كار كردن در زمین های كشاورزی، به مناطق اطراف صحرا می روند. منظره ی شن های سفید و دریاچه های آبی رنگ، بسیار حیرت انگیز است و به راستی ارزش دیدن را دارد.










































































































 

تعداد صفحات : 90

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 2,237
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,752
  • بازدید ماه : 3,752
  • بازدید سال : 35,713
  • بازدید کلی : 291,715