loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 67 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 


از مزاياى تنهايى اينه كه وقتى تلفنُ جواب نميدى كسى نيست بهت بگه كرى
 
 

 
مامان بقیه: صبح شده پاشو دیگه
مامان من: صبح شده بخواب دیگه :|
 
 

 
یکی از سوالام اینه که بفهمم هرروز که میگذره از عمرم کم میشه یا به عمرم اضافه میشه؟ کسی هست بتونه راهنماییم کنه!!!!؟
 
 

 
با کلی شوق و ذوق رفتم خونه ، می گم پدر جان استادمون گفت
بین همه ی کلاس ها، من بالاترین نمره رو گرفتم. می گه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن
 
 
 

 
بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !
من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم
 
 
 

تو این جشن چند شب پیش به یه دختره شماره دادم الان اس ام داده سلام خوبی ؟
منم جواب دادم شما؟؟؟؟؟
میگه ای شیطون مگه منتظر زنگم نبودی ؟خدا وکیلی به چند نفر شماره دادی واقعا از دستت ناراحت شدم؟؟؟؟؟
منم سریع دوزاریم افتاد و جمع جور کردن بعد 3 ساعت هندونه گذاشتن زیر بغلش که اصلا باورم نمیشد زنگ بزنی راضی شد جواب بده .....
اس داد که ولی عزیزم هم خودت خیلی خوشگل بودی هم بی ام دبلیوت خیلی شیک بود ....
میگم عزیزم من که بی ام و نداشتم!!!!!!
گفت اخ ببخشید اشتباه گرفتم تو همونی هستی که cls سفید داشتی؟؟
منم گفتم نه عزیزم بیشتر فکر کن............
گفت پس همون پسر قد بلند بودی که سانتافه سوار بودی دیگه؟؟؟
منم باز گفتم نه عزیزم بیشتر فکر کن.....
گفت اهان الان فهمیدم کی بودی پسر چشم سبزه که x3 داشتی دیگه.

بعد اینکه امار کل شرکت کننده های جشن از ساعت 7 تا 6 صبح داد دیگه جواب بهش ندادم الان اس ام اس داده از اولش باید میفهمیدم تو از اون پسره هایی هستی که به روزی 100 نفر شماره میدی.....

واقعا من چرا انقدر بدبختم سمن دون بیا منو بخور راحت شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,687
  • بازدید ماه : 5,950
  • بازدید سال : 29,705
  • بازدید کلی : 285,707