loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 629 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
 
می دانی من کیستم...؟؟!!
من زاده شده ماه فروردینم...!!
نه به آسانی عاشق می شوم و نه وقتی عاشقم به راحتی ار آن فارغ می شوم...!!
پس حتی این فکر هم از ذهنت خطور نکند که می توانی به آسانی عشقت را به من ابراز کنی و مرا بدست بیاوری و نه وقتی عاشقت شدم می توانی عشق مرا پس بزنی فقط برای خودم هستم...!!
من...؟؟!!
چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست...!!
این من...!!
نه زیبایم ، نه مهـربانم...!!
نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!!
نه فراری...!!
از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست...!!
فقط برای خودم هستم...!!
خوده خودم...!!
مال خودم...!!
صبورم و عجول...!!
سنگین...!!
سرگردان...!!
مغرور...!!
قـانع...!!
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد...!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم راهت را بگیــر و بـــــــرو حوالی ما** توقف ممنــــوع است**...!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,317
  • بازدید ماه : 4,133
  • بازدید سال : 27,888
  • بازدید کلی : 283,890