loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 55 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)



*هیچوقت همسرتون رو به خاطر عیب هایی که داره سرزنش نکنید*
*چون اون بنده خدا*
*به خاطر همین عیب ها بوده که نتونسته از شما بهتر پیدا کنه !*
*.*
*.*
*.*
*عزیزم*
*خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم*
*اما روم نمی شه…*
*من…*
*من عاشقت شده ام*
*با من ازدواج می کنی ؟*
*به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه؟*
*گفتم تو دختری، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی!*
*.*
*.*
*.*
*یه سوال دارم*
*چرا وقتی شلوار سفید میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سیاهه !؟*
*ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سفیده !؟*
*.*
*.*
*.*
*دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم*
*۱٫ همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید*
*۲٫ بلافاصله پس از گفتن فرار کنین !*
*.*
*.*
*.*
*آیا از بستن بند کفشتون خسته شدید؟*
*نگران نباشید*
*کافیه بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنید*
*وقتی حواستون به هدفون نیست خودش گره میخوره !*
*.*
*.*
*.*
*شوهر چیست !؟*
*شخصی است که آشغالارو می ذاره دم در*
*و چنان قیافه ای می گیره انگار همه خونه رو تمیز کرده !*
*.*
*.*
*.*
*پسر : کجا میری ؟*
*دختر : میرم خودکشی کنم*
*پسر : پس چرا اینقد آرایش کردی ؟*
*دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ میشه ! [image: :D] *
*.*
*.*
*.*
*دیگه به من زنگ نزن*
*حالا شناختمت*
*من نمیتونم دیگه با تو باشم*
*ازت بدم میاد*
*بی لیاقت*
*خداحافظ*
*“این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”*
*میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !*
*.*
*.*
*.*
*اگه قرار باشه بین عشقت و ۱ میلیون دلار یکی رو انتخاب کنی*
*اولین چیزی که با اون پول می خری چیه !؟*
*.*
*.*
*.*
*سلام خوبی ؟*
*همین الان یه حس بدی بهم دست داد*
*ولی من بهش دست ندادم*
*اینقدر ضایع شد !*
*.*
*.*
*.*

*همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش*
*که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش !*
*.*
*.*
*.*
*مرا اینگونه باور کن :*
*کمی خسته کمی تنها*
*کمی از یاد رفته ٬کمی مغرور*
*کمی بی کَس ٬ کمی گستاخ*
*کمی سر خوش*
*کمی….. کمی باور کردنم سخته !!؟؟*
*.*
*.*
*.*
*یه مرغ دارم پنج کیلو ، روزی ۲ تا تخم میذاره*
*(معاوضه با زمین یا ویلا ! )*
*.*
*.*
*.*
*۱ قانون تنبلی هست که میگه :*
*اگه یه چیزی افتاد پشت تختت ، برای همیشه اونجا میمونه !*
*.*
*.*
*.*
*همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !*
*گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !*
*.*
*.*
*.*
*یه سوال دارم*
*هنوز هم نمیدونم*
*هر روز که میگذره*
*از عمرم کم میشه یا به عمرم اضافه میشه !؟
میشه راهنماییم کنی !؟*
*.*
*.*
*.*
*در جواب به کسانی که وقتی دستتو می کنی تو دماغت*
*میگن : “داری شماره ی فلانی رو می گیری ؟”*
*باید سریع دستتو دربیاری و بگی “بیا با تو کار داره” !*
*.*
*.*
*.*
*یکی از رموز ماندگاریه دوستی ها اینه که هر کسی دُنگ خودش رو بده !*
*.*
*.*
*.*
*خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند*
*خوبیهایت را باور نمیکنند.*
*نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند*
*.*
*.*
*.*
*یه وقتایی هم هست سر کلاس از بغل دستیت میپرسی چیزی میفهمی ؟*
*اونم میگه نه بابا*
*ینی اون لحظه انگار دنیا رو بهت دادن :دی*
*.*
*.*
*.*
*دوستم میگفت پیاز تنها ماده غذایی هست که میتونه اشک آدمو در بیاره*
*من برای اینکه ثابت کنم اشتباه میکنه یه نارگیل برداشتم و زدم تو سرش*
*اونم کاملا به اشتباهش پی برد [image: :)] *
*.*
*.*
*.*
به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم! خرید در محل!
.
.
.
اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره
من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل
درس حساب کردم !؟
.
.
.
این چند روزه بس که با کامپیوتر کار میکنم قاط زدم
امروز قوری از دستم افتاد کف آشپزخونه کثیف شد
داشتم دنبال ctrl+z میگشتم [image: :)] )
.
.
.
من : دلار شده ۳۵۰۰
دوستم : کجای کاری شده ۴۰۰۰
من : نه بابا من لحظه ای دارم چک میکنم از تو اینترنت
دوستم : برو بابا اینترنتت قدیمیه ! [image: :)] )
.
.
.
زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !
. . . نبوغ و نقشه هایی که من در فرار کردن از مدرسه داشتم مایکل اسکوفیلد توی
فرار از زندان نداشت من حیف شدم! . . .

توی تاکسى اگه دقیقا جایى که میخواى
پیاده شى به راننده بگى، ۵۰ متر جلوتر وامیسته! ولى اگه ۵۰ متر قبل از مقصد
بگى فورا ترمز میگیره !!:|

. . . یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره! اگه دو سال
دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه؟ . . .

همسرت را قبل از ازدواج بیازما نه
یکبار ، بارها اما بعد از ازدواج آزمایشش نکن در آزمونها همراهیش کن !

. . .
از والدین محترم تقاضا دارم وقتی توی یه محیط پر رفت و آمد بچه تون رو به صورت
افقی بغل میکنین ، حتما کفشاشو دربیارین . . .

دختره بهم زنگ زده جای اینکه من
بگم شما اون میگه شما! منم در عین ناباوری گفتم ببخشید اشتباه برداشتم خداحافظ
. . .

یه بار جوگیر شدم سی‌دی شجریان خریدم صبح از خونه راه افتادم گذاشتم
رسیدم محل کارم هنوز شروع نکرده به خوندن . . .

چیز چیست ؟! کلمه ایست شگفت
انگیز در زبان فارسی که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود )

. . . پدر و
مادر عزیز اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم و وقتی که
برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم الزاما معنیش این نیست که از وقتی رفتین
تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما ! با تشکر فراوان !

. . . داداشم یه
گوشه خونه لاتی نشسته بود همه بهش خندیدیم بعد پسر داییم بهش میگه بیا از دور
خودتو ببین خیلی خنده دار شدی ! . . .

دقت کردین وقتی یکی میره خارج اولین
کاری که میکنه گرفتن عکس با شلوارک تو خیابون هستش ؟؟ . . .

یه مگس رو هوا بود
در یک چشم به هم زدن رو هوا گرفتمش با کلی افتخار به بابام گفتم حال کردی ؟؟!!
سرش رو تکون داد گفت خاک بر سرت ، جوونای هم سن تو هواپیمای بدون سرنشین
میگیرن رو هوا ، تو هنوز مگس شکار میکنی . . .

تنهایی‌ یعنی مادری که تو رو ۹
ماه تو شکمش تحمل کرد ولی تو بعضی‌ مواقع طاقت نداری یه لحظه تحملش کنی‌ . .


. رفتم عکس ۳*۴ گرفتم خانومه انقد با فوتوشاپ بهش ور رفت که الان نیم ساعته
نشستم به عکسه نگا میکنم تا به جا بیارمش ! . . .

دیروز، پینوکیو آدم شد و
امروز ، آدمها پینوکیـو !

 

من از عاقبت مادربزرگ می ترسم اگر فردا ، شنل قرمزی
گرگ شود . . . . . .

ﻳـــﻪ ﻭﻗتی ﻓﺮﺍﻣﻮﺷـی ﻳــﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭی ﺑﻮﺩ ﻣﺜﻞ ﺍﻻﻥ ﻧﺒـــﻮﺩ ﻛﻪ
ﻧﻌـمت ﺑﺎﺷه…! . . .

ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﺎ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ … ﺩﺍﺭﻥ ﯾﻪ
ﺟﺮﯾﺎﻧﯿﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺟﻠﻮﯾﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻦ ، ﺟﺎﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﯾﻬﻮ
ﻣﺴﺎﻓﺮِ ﻣﯿﮕﻪ : “ﺁقا ﻣﺮﺳﯽ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻢ” یکی نیست به اینا بگه چرا با
احساسات مردم بازی می کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,421
  • بازدید ماه : 5,684
  • بازدید سال : 29,439
  • بازدید کلی : 285,441