loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 61 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

 


هر موقع به كسي شک كردي و اون در جوابت گفت :
يعني تو به من اعتماد نداري....؟!

بدون شكي كه كردي كاملاً درست بوده !
 
 
 

امروز تا چه ساعتی باز هستین؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه سوالِ رایج واسه فرار از دست فروشنده ها :))
 
 

 


عشقهای اینترنتی..!
___________________
+عزیزم ، ما الان دوساله باهم چت میکنیم !
-خب ؟
+چقدر به من اطمینان داری ؟
-خیـــــــــــــــــــــلی !
+یعنی اگه بخوام بغلم میکنی ؟
-معلومه ، بیا >:D<
+بوس بخوام چی ؟
-بله ، بله بیا :-*
+اگه بگم بیا دل بدیم قلوه بگیریم چی ؟
_آره بابا بیا :X
+اصلا بخوام لخت شی برام سالسا برقصی، چی ؟
صد در صد ! بیا- بیا /D:\
+قربونت بشم...من ! شماره موبایلتو میدی بهت زنگ بزنم؟؟
-نه دیگه ! پررو نشو ! دیگه اونقدرام بهت اطمینان ندارم ...!
 

 


دقت کردین لایک بعضیا تپش قلب میاره..
 
 

امروز تو خیابون یکی گول ظاهرمو خورد :(
من الان دیگه گول ظاهر ندارم!!
:(((((
ماماااااااااااااااااان=))
 
 

دختر خالم بهم زنگ زده میگه تمام مشخصات لپ تاپ تو بهم بده
میگم واسه چی؟میگه میخوام یه مدل بالاتر بخرم چشمت دربیاد :|
 
 

مامانم صبح اومده میگه پاشو یه گله مهمون داره میاد
میگم کیا هستن؟ 
.
.


.
..
.
.
.
میگه عمه هات!
 

 

 


خدایا یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه
که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه کی انگلیسی؟
حروم شد نسلمون از بس به جای گوگل زدیم 
.
.
.
.
لخخلمث

 


یک مرد مجرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمی کنه
میره ۲۰۱۲ PES بازی می کنه !
زن واسه هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه
.
.


.
.
.
.
خریـــــــــد میکنه !!! D:
 

 


تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه..... بعد از 10 ثانیه گفت : سلام چطوری؟

منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
گفت: چیکار میکنی؟
گفتم:آدم اینجا چیکار میکنه؟!؟


دوباره گفت :میتونم الان بیام اونجا؟
... ... ... عصبانی شدم گفتم:نه هنوز خودم کار دارم
یهو دیدم داره میگه:"من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده

من |:
یارو =))
شیر آبی =)))))))
آفتابه که غش کرد کلاً
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,328
  • بازدید ماه : 4,144
  • بازدید سال : 27,899
  • بازدید کلی : 283,901