loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 79 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

No mountains too high, for you to climb
کوهی بلند نیست که تو بری بالاش
All you have to do is have some climbing faith, oh yeah
همه چیزی که تو داری اینه که پرشهای اشتباه داری
No rivers too wide, for you to make it across
رود عمیقی نیست که تو ازش بگذری
All you have to do is believe it when you pray
همه چیزی که تو داری اینه که بهش امید داشته باشی وقتی پرستش میکنی(دعا)
And then you will see, the morning will come
و وقتی خواهی دید که صبح اومده
And everyday will be bright as the sun
و هر روز مثل خورشید روشنه
All of your fears cast them on me
و همه ترس تو اون رو (نور) رو به من بیتابه
I just want you to see...
فقط ازت میخوام که ببینی
 
Ill be your cloud up in the sky
ابر بالای سر تو خواهم بود
Ill be your shoulder when you cry
شانه هایت(برای آرامش) خواهم بود وقتی گریه میکنی
Ill hear your voices when you call me
میشنوم صدای تو رو وقتی صدام میکنی
I am your angel
من فرشته تو هستم
 
 
And when all hope is gone, Im here
و همه آرزوهام بر باد رفت
No matter how far you are, Im near
مهم نیست چقدر از تو دوره,من نزدیکتم
It makes no difference who you are
چیزی رو عوض نمیکنه تو کی هستی
I am your angel
من فرشته تو هستم
Im your angel
من فرشته تو هستم
 
 
I saw the teardrops, and I heard you cry
اشکهای جاریت رو دیدم, و شنیدم گریه کردی
All you need is time, seek me and you shall find
همه چیزی که احتیاج داری زمانه,دنبال من بگرد و بالاخره پیدام میکنی
You have everything and youre still lonely
تو همه چیزی رو داری, و هنوز تنهایی
It doesnt have to be this way, let me show you a better day
مجبور نیستی که این راه رو ادامه بدی,بگذار که روز بهتری بهت نشون بدم
 
And then you will see, the morning will come
و بالاخره من رو خواهی دید,صبح میاد
And all of your days will be bright as the sun
و همه روزهای تو مثل خورشید روشن خواهد بود
So all of your fears, just cast them on me
پس همه ترسهای تو اون رو به من میتابه
How can I make you see...
چطور میتونم کاری کنم ببینیش
 
Ill be your cloud up in the sky
ابر بالای سر تو خواهم بود
Ill be your shoulder when you cry
شانه هایت(برای آرامش) خواهم بود وقتی گریه میکنی
Ill hear your voices when you call me
میشنوم صدای تو رو وقتی صدام میکنی
I am your angel
من فرشته تو هستم
 
 
And when all hope is gone, Im here
و همه آرزوهام بر باد رفت
No matter how far you are, Im near
مهم نیست چقدر از تو دوره,من نزدیکتم
It makes no difference who you are
چیزی رو عوض نمیکنه تو کی هستی
I am your angel
من فرشته تو هستم
Im your angel
من فرشته تو هستم
 
And when its time to face the storm
و وقتی وقتشه که طوفان رو ببینی
Ill be right by your side
من جلوت خاهم بود
Grace will keep up safe and warm
مهلت تو رو امن و گرم نگه میداره
And I know we will survive
و میدونم ما سالم میمونیم
And when it seems as if your end is drawing near
و وقتشه ببینی که پایان تو نزدیکه
Dont you dare give up the fight
و جرات داری مبارزه کنی
Just put your trust beyond the sky...
فقط بگذار میان آسمان باشی
 
 
Ill be your cloud up in the sky
ابر بالای سر تو خواهم بود
Ill be your shoulder when you cry
شانه هایت(برای آرامش) خواهم بود وقتی گریه میکنی
Ill hear your voices when you call me
میشنوم صدای تو رو وقتی صدام میکنی
I am your angel
من فرشته تو هستم
 
 
And when all hope is gone, Im here
و همه آرزوهام بر باد رفت
No matter how far you are, Im near
مهم نیست چقدر از تو دوره,من نزدیکتم
It makes no difference who you are
چیزی رو عوض نمیکنه تو کی هستی
I am your angel
من فرشته تو هستم
Im your angel
من فرشته تو هستم
 
 
Ill be your cloud up in the sky
ابر بالای سر تو خواهم بود
Ill be your shoulder when you cry
شانه هایت(برای آرامش) خواهم بود وقتی گریه میکنی
Ill hear your voices when you call me
میشنوم صدای تو رو وقتی صدام میکنی
I am your angel
من فرشته تو هستم
 
 
And when all hope is gone, Im here
و همه آرزوهام بر باد رفت
No matter how far you are, Im near
مهم نیست چقدر از تو دوره,من نزدیکتم
It makes no difference who you are
چیزی رو عوض نمیکنه تو کی هستی
I am your angel
من فرشته تو هستم
Im your angel
من فرشته تو هستم
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,184
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,413
  • بازدید ماه : 6,676
  • بازدید سال : 30,431
  • بازدید کلی : 286,433