loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 56 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 


اسکناس های شما را کیلویی خریداریم.

.

.

.

.

[ اتحادیه ی تهیه ی غذای دام و طیور

 

 

 

یکی رفته بود خواستگاری، گفته بود: من تو فردوسی کنار خیابون دلار می فروشم.
بعدها گندش در اومد که طرف دکتره !!!!
:

 

 

تبلیغات ماهواره در آینده نزدیک ..

نَگَرانه آیَندیَه طَفلان خویش مَباشید !!

اخذ روادید ،

اَقامت ،

کار ،

تحصیل در بهترین مکتب های کابل و قندهار

[ دفترَ مَهاجرتی نظیر دووشنبَه......

 

 

 

به نظرم الان که دلار تو اوجه ، باید خداحافظی کنه ...
دعاش میکنیم

 

 

 

پسره استاتوس زده : 
" دلارو 3500 نمیدن کی انقد مرده که بگه زن میخوام؟"
یه دختره زیرش نوشته: "دلم برا پسرا سوخت"
یکیم زیرش نوشته:
شوما جای سوزش برو یه دبه دل باز بگیر با سرکه!بپر توش زودتر هفت ساله شی که اصل ترشی همون هفت سالشه
:))

 

 

 

تو خیابون داشتم با موبایلم حرف میزدم،
طرف تلفن خونه رو خواست منم دادمو گفتم:
یه ساعت دیگه خونم زنگ بزن .
یه ساعت بعد یه دختره زنگ زده :
آقا شما به من شماره دادین!!
با تعجب گفتم : مـــن ؟؟؟ کِی ؟؟؟ کجا ؟؟؟
میگه : وااااااااا ! فلان جا داشتین الکی با موبایل
حرف میزدین ، مگه به من شماره نمیدادین ؟؟؟!!!
:

 

 

چند تا جوون تو یه پاساژ تو بالای شهر بوتیک داشتن.
یه روز دیدن یه مرد ساده با سرووضع خیلی ساده داره میاد طرف بوتیکشون.
حس باحالی بهشون دست داد و با خودشون گقتن یه کم واسه خنده اسکولش کنیم .
مرده اومد داخل و پرسید : شما اینجا چی میفروشین ؟؟؟
با خنده گفتند : الاغ ...!!!
مرده گفت : ببخشید جز خودتون مورد دیگه ای واسه فروش ندارید

 

 

 

قبلاٌ پسرا سر دختره هفت محله اونورترشون جنگ را مینداختن...
و اما مکالمه ای که امروز بین دوپسر شاهدش بودم :
اوّلی : میگما دختر خالتم خوب چیزیه.پا نمیده؟...
دوّمی : آره لامصب خوب مالیه.اگه پا بده خودم میزنم تو سرش ... !!!

فردین :|
قیصر :|
جهان پهلوان تختی

 

زنها مثل فرشته اند ،
زنها آرامش بخش ترین موجودات خداوند هستند ، 
زنها ذره ای از روح لطیف پروردگارند ...
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
اما به شرطی که زنت نباشند !

 

 

 

نحوه ی جستجوی پسرا تو گوگل : نرم افزار پارتیشن بندی هاردنحوه ی

جستجوی دخترا تو گوگل : چطوری هاردم رو به چند تا درایو تقسیم کنم؟

الان 3 تا درایو دارم میخوام بشه 6 تا :

 

 

خیلی پیش میومدخودمو به سرماخوردگی میزدم که مدرسه نرم

اما من هنوز موندم اون دکتری که منو معاینه می کرد و می گفت:

مریضی و چند جور قرص و دوا می نوشت تا خوب بشم
مدرکشو از کجا گرفته بود :|

 

 

 

یه دوست دختر هم نداریم عاشقش بشیم قصد ازدواج پیدا کنیم
بعد مثل فیلما باباش دسته چک ایناش رو در بیاره به ما بگه چه قدر برات بنویسم
دست از سر دخترم برداری
بعد ما بگیم عشق رو نمیشه با پول خرید
من به خاطر پول عاشق نشدم
بعد لامصـــب پدرِ دختره بگه یه میلیارد می‌دم بهت
...
منم بگم هر چی‌ شما بگین پدر جان
من رو حرفِ بزرگ ترا حرف نمی‌زنم، لطفا حامل باشه چکتون
:)))

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,379
  • بازدید ماه : 4,195
  • بازدید سال : 27,950
  • بازدید کلی : 283,952