loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 228 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

 


بعضی وقتا لذتی در خر شدن هست که در خر نشدن نیست٬ پس بدون اگه نشون میدم خرم خودم میخوام تو زرنگ نیسی .............
 
 

کسانی که اطراف شما هستند خر نیستند٬ آنها خیلی چیزها را می فهمند٬ می بینند٬ می شنوند٬ فقط به روی شما نمی آورند ... 
 
 

میگه : دوست دارم٬ تو بهترین هستی ولی لیاقت تو بیشتر از این حرفهاست٬ من بخاطر خودت تنهات می ذارم٬ تو لیاقت از من بهتر رو داری٬ بدون من آینده بهتری داری !
میگم :‌ اولا که این سیستم پیچوندن خیلی قدیمی شده٬ یکم از خودت خلاقیت داشته باش٬ دوما شما بیخود می کنی برای من مشخص می کنی چی برام بهتر هست٬ خودم عقل و شعور دارم می فهمم, سوما برو٬ من نه خرم نه دیگه خودم رو به خری میزنم٬ برو به سلامت........
 
 
 

- بخدا من دوستت دارم٬ ولی باور کن دست خودم نیست 
-چی ؟ 
- دختر خوشگل که می بینم دست و دلم می لرزه 
-...
- ولی تو تنها عشقمی٬ تو عشق فابریکمی
-...
- چرا هیچی نمیگی ؟ 
-...

پ.ن : آخه من به این موجود پررو چی بگم به نظر شما ؟ این دیگه کلا به خر و گاو و اینا گفته بشینید شما من میرم طویله :|
 
 
 

اس ام اس زده :‌ منم دوست دارم عزیزم٬ خیلی خوش گذشت٬ فردا می بینمت :*
میگم : کجا خوش گذشت ؟ اشتباه زدی ؟ 
میگه : نه واسه تو بود
میگم : با من نبودی که امروز٬ منظورت چیه ؟ 
میگه : باورم نمیشه تو به من شک داری٬ خیلی پستی
میگم : چرا سوالام رو جواب نمیدی ؟ 
میگه : دیگه چیزی بین ما وجود نداره که بخوای درستش کنی٬ خدافظ 

خیلی جالبن آدما ها 
 
 
 

میگم دیشب چرا تلفنم رو جواب ندادی ؟ میگه خواب بودم 
میگم پس چرا زنگ زدم مامانت گفت بیرونی ؟ میگه چون مامانم نمی دونست خوابم
:| الان شما بگید کی خره ؟ 
 
 
 

خودمون رو می زنیم به اون راه٬ فکر می کنن خریم ... نه عزیزم٬ من خر نیستم ... شما به حساب نمیای 
 
 
 

یه سري آدما رو نبايد بالا برد ... بايد بالا آورد ...
 
 
 

بعضیا شبیه اسپرم هستن

چون شانس اینکه آدم بشن
یک در میلیونه
 
 
 

بعضیارو "میشه" تحمل کرد
بعضیارو "باید" تحمل کرد
بعضیا "واقعا نمیشه" تحمل کرد
اما....
بعضیا به "نفع خودشونه" که از همون اول تحملشون نکنیم، چون یه دفعه ممکنه بد بلایی سرشون بیاریم
 

همیشه به آدما به اندازه ای محبت و مهربونی کن ... که بعدش مجبور نشی بهشون ثابت کنی خر نیستی .
 
 
عزیزم، همیشه که خر به تورت نمی خوره!! یه بار هم گرگ به تورت می خوره و تیکه تیکَت می کنه !!
 

به كسي كه من رو خر كنه احترام مي ذارم، ولی امان از کسی که خر فرضَم کنه !
 

کاش بعضیا می فهمیدن اینکه آدم همیشه بهشون لبخند می زنه معنیش این نیست که خر هست و نمی فهمه ... فقط نمی خواد باهاشون دهن به دهن بشه ...
 
 

حتما لازم نیست گوشات دراز باشه یا دم داشته باشی یا بار بکشی ... فقط کافیه حرف دلتُ نزنی و سکوت کنی اونوقت به سادگی خر فرضت میکنن .
 

این که واسه خودت کسی هستی دلیل نمیشه واسه من هم کسی باشی ......
 
 
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,401
  • بازدید ماه : 4,217
  • بازدید سال : 27,972
  • بازدید کلی : 283,974