loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 80 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 


 
دیشب خواب دیدم گوگل یه لباس سفید تنشه تو یه باغ خیلی قشنگ داره قدم میزنه دستشو آورد به طرفم گفت من جام خوبه شما نگران نباشید یهو وی پی انم قطع شد از خواب پریدم :|
 
 
 
میخواین دخترارو بزاری سر کار فقط بهشون بگین میتونم یه چیزی بهت بگم؟
بعد که گفت اره بگو هیچی ولش کن.

یعنی دیگه مگه ولت میکنن؟ 
 
 
 
 
اینایی که یه روز بعد از دوستی با دوست دخترشون میگن خانومم
.
.
.
.

...
.
.
.
دقیقا همونایین که روز اول مهدکودک به خانم مربی گفتن خاله
اصلا اینا کلا زود فامیل میشن?:..
 
L

 
دیروز تو مترو کله ی صبح همه خواب آلود و عُنُق،
آویزون بودن به دستگیره ها همه تو فازِ خواب !
یه پسره تو یکی از این ایستگاهها به زور خودشو 
چپوند تو گفت : خواهرا ... برادرا ...
واسه خرجِ بیمارستانِ بابام پول کم آوردم!
18500 تومن لازم دارم...!
یه پیرمرده درآورد 200 تومن بهش داد!
پسره گفت : خواهرا ... برادرا ... واسه خرجِ بیمارستانِ بابام
پول کم آوردم ، 18300 تومن لازم دارم !
اینو که گفت کلِ مترو ترکیدن از خنده .
خلاصه که هرکی هرچی پول خرد داشت داد بهش ..
 
 
 
مامانم میگه : 5 تا 1500 تومن چقد میشه ؟؟؟
میگم : 7500 تومن!
میگه : حالا یه 1500 تومن دیگه هم رو اینا حساب کن !!
میگم : خوب مادر من چرا از اول نگفتی که 6 تا 1500 تومن حساب کنم ؟
میگه : نه آخه این فرق میکنه !با این 1500 تومن یه چیز دیگه خریدم !
 
 
شام چی درست کنم ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار
 
 
 
طرف برگشته بهم میگه دوس دارم مهریه م ۱۳۶۴ کیلو پاستیل نوشابه ای باشه!!
یعنی با یه همچین آدمای داغونی من در ارتباطم!
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,486
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,715
  • بازدید ماه : 6,978
  • بازدید سال : 30,733
  • بازدید کلی : 286,735