loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 97 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 گفتم : خسته ام گفتی: هرگز از رحمت خدا نا امید مباشید.(زمر-۵۳ ) گفتم : کسی را ندارم گفتی: از رگ گردن به تو نزدیکترم.(ق-۱۶ ) گفتم : انگار مرا فراموش کرده ای گفتی: مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم.(بقره-۱۵۲ ) گفتم : دلم خیلی گرفته گفتی: باید به فضل و رحمت خدا شادمان شوید.(یونس-۵۸ ) گفتم : خیلی تنهام گفتی : آیا خداوند برای بنده ی خویش کافی نیست؟(زمر-۳۶ ) گفتم : تا کی باید صبر کنم؟ گفتی: و تو چه میدانی!شاید آن ساعت بسیار نزدیک باشد.(احزاب-۶۳).


گفتم : خسته ام
گفتی: هرگز از رحمت خدا نا امید مباشید.(زمر-۵۳ )
گفتم : کسی را ندارم
گفتی: از رگ گردن به تو نزدیکترم.(ق-۱۶ )
گفتم : انگار مرا فراموش کرده ای
گفتی: مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم.(بقره-۱۵۲ )
گفتم : دلم خیلی گرفته
گفتی: باید به فضل و رحمت خدا شادمان شوید.(یونس-۵۸ )
گفتم : خیلی تنهام
گفتی : آیا خداوند برای بنده ی خویش کافی نیست؟(زمر-۳۶ )
گفتم : تا کی باید صبر کنم؟
گفتی: و تو چه میدانی!شاید آن ساعت بسیار نزدیک باشد.(احزاب-۶۳)
 
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,592
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,821
  • بازدید ماه : 7,084
  • بازدید سال : 30,839
  • بازدید کلی : 286,841