loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 78 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (1)

امشب اگه دوباره توفیقی شامل حالم بشه میخوام برم احیا و بشینم یه کمی طلب بخشش از درگاه خداوند بکنمindecision

امسال از اول ماه رمضون دوست داشتم که اگه توفیقی بشه شبهای لیالی قدر مشهد باشم که قسمت نشدsad

حاا که قسمت نشد ولی یاد این خاطره افتادم!اگفتم برا شما هم بگم دلتون شاد شه!!

چند سال پیش یه همچین شبی تو حرم امام رضا نشسته بودم و مامانم هم چند تا خانم اون طرف تر بودن.

خلاصه اینکه داشتم دعا می خوندم و چادرم رو سرم کشیده بودم و آروم تو حال و هوای حودم بودم که یهو دیدم یکی داره به شونم می زنه!!blush

حالا اصلا انتظار کسی رو نداشتم

تا اومدم که اشکها و پاک کنم و سرم رو از زیر چادر بیرون بیارم دیدم یه آقا پسر(از اینها که آدم فکر میکنه باید شهید میشدهangry) سرش رو آورده کنار گوشم devilمیگه دختر خانم من دیدم شونه هاتون زیر چادر تکون میخوره یعنی اشکهاتون جاری شدهkiss

خدا دوستون دارهsurprise

منم دعا کنین

حالا مونده بودم چی بگمblush نمودونستم دعواش کنمعصبانی بشمcryingمحلش نزارم

دیگه هیچی گفتم حالا شما برو کنارهوا هم گرمه ولی بهش گفتم باشه

بعد پیش خودم گفتم حالا که اومی زدی به شونه ما و حال و هوای دعا رو از ما گرفتی منم بیشتر برا شفا پیدا کردنت دعا میکنم

خلاصه که چون همیشه این شبها یاد این خاطره می افتم گفتم برا شمام بگم یه کم دلتون شاد بشهsmiley

حالا که شاد شد امشب هر کجا رفتین همه جوونها رو دعا کنین(این جوری منم شامل حالش میشمfrown)

التماس دعا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza2000 در تاریخ 1348/10/11 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
میگم دعا میکردی شهیدبشه...!!!(چون شبیه شهیدا بوده دیگهشکلک)


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,103
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,332
  • بازدید ماه : 6,595
  • بازدید سال : 30,350
  • بازدید کلی : 286,352