loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 53 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

 


 
بچه که بودم خونه مون چسبيده بود به مدرسه مون!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هيچي ديگه هر وقت از بلند گو صدام ميکردن
هم تو مدرسه کتک ميخوردم هم تو خونه!!!!
 
 
 
 

 
اونوقتا ...
ما با بوی نارنگی و نون پنیر؛
توی کیف مدرسه مون مست می شدیم ..!
 
 
 

یکی از سخت ترین کارای دنیا اینـه کـه

برای دیگران توضیح بدی دقیقا..

چــه مـــرگتـــه....!!
 
 

 
ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺸﯿﻨﻦ ﺭﻭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﭼﺮﻣﯽ ﺑﻌﺪ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺪﻩ
ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻥ ﮐﻪ ﺑﮕﻦ ﻣﺎﻝ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺑﻮﺩﻩ؟
ﻓﺎﺟﻌﻪ ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﺩ :)))))))
 
 
 

 
دیشب با بابام دعوام شد
بابام داد میزد خدایا من چیکار کردم؟ اینو دادی به من...
میخواستم براش توضیح بدم روم نشد...:))))))
 
 
 
 

 
پدر چه موجودیست؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
موجودیست که حاضره بهت پولشو بده جونشو بده...
ولی ماشینشو نده...
 
 
 
 
 

 
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.
در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج

و اگر عمق این پیام را نفهمیدی

بدان که تنها نیستی، چون منم نفهمیدم!
 
 

 
تنـها انگیـزه ای کـه واسه ازدواج و بچـه دار شـدن دارم
اینـه کـه:
بچه مـو از ارث محـروم کنـم ..!
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,169
  • بازدید ماه : 6,432
  • بازدید سال : 30,187
  • بازدید کلی : 286,189