loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 58 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 


 
جا داره ياد كنيم از كسايى كه زمانى كنار ما بودن و الان
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

كنار ما بودن آرزوشونه 
به افتخار خودمون 
به افتخار خودمووووون
دست و جیغ و هورااااااااااا بلند
 
 
 
 

 
زنه از كوبا تا فلوريدا صد مايل شنا كرده كه پيام صلح و دوستى رو به جهانيان برسونه بعد من چون كنترل دور بود ازم ديشب با تلوزيون روشن خوابيدم
 
 
 

اگه من مُردم ,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. خدا نکنه ! نگا کن چه پیگیرم هستن !!
. حلوای من خوردن نداره به قرآن :|
 
 
 

من تا پنجم دبستان فکر می کردم :
ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک چار پنج تا مسواک داریم
وهر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم!
کوفت!
نخند
بچه بودم خو.....
 
 
 
 

 
خر = خوردن + خوابیدن

بنابراین:

انسان = خر + کار + لذت

در اینصورت:

انسان – لذت = خر + کار

به عبارت دیگر

انسانی که لذت نمی برد چون خری است که فقط کار می کند...
 
 
 
 

 
یه جا تو فیس‌بوک دیدم پرسیدن قدتون چقدره ؟

جوابا رو دیدم لذت بردم ، خدایا شکرت ، دختر زیر ۱۷۰ نداریم تو ایران...

و پسرا هم همه بالای 190 .............ماشالاه...
 
 

قدیما رقابت عشقی نهایت بین 3نفر بود که یکی پیروز میشد !
الان باید با کل افراد عضو فیسبوک و یاهو و توئیتر و گوگل پلاس و همکلاسی های دانشگاه طرف و درو همسایه و ولگردای خیابون رقابت کنی!.. 
 
 

به سلامتی دختری که وقتی فهمید وضع مالی دوس پسرش خوب نیس...
باهاش بهم زد که بیشتر از اینا تو خرج نیفته!!
حالا هی بگین دخترا بدن! خخخخخخ :)))))))
 
 

مرد: وقتى من مُردم، هيچ مرد ديگه اي مثل من پيدا نخواهى کرد.
زن: حالا چرا فکر مى کنى که بعد از تو بازم دنبال کسى «مثل تو» خواهم گشت!؟
 
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,518
  • بازدید ماه : 5,781
  • بازدید سال : 29,536
  • بازدید کلی : 285,538