loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 61 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

 


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﺣﻤﻮﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫــــــــــــــــــــــــﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺗﻮ ﮐﺠﺎ ؟!!!
 
 
 

ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻦ ، ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﮐﻨﻦ :))
 
 
 

 
دختر دایی بنده رفته دندونپزشکی عصب کشی کنه! طی 3 جلسه از درد دو بار با پا کوبیده به دکتر بدبختش، 4 بار زده تو سرش، دو بار دست دکتر رو چنگ زده خلاصه زده یارو رو لت و پار کرده! امروز همون دکتره اومد خواستگاریش :| ایشالله همه جوونا خوشبخت شن :))))
 
 
 

رفتم سوپر مارکت دختر بچه هه اومد به بقاله گفت"لیمو مامانی" دارید؟

بقال  هار هار خندید

بچه بغض کرد رفت

واسه انتقام یه سن اینچ کش رفتم ازش!!
 
 
 

آدم بمیره ازین سوتی ها نده :|
بعد از سالها یکی از دوستای قدیمیمو تو خیابون دیدم،
کلی باهم حرف زدیم تا رسیدیم به اینجا که:
گفتم:خب الان مشغولِ چه کاری هستی؟
گفت:یه مغازه زدم ولی راضی نیستم
دوست دارم خشکبار فروشیش کنم،کلی سود داره
اما صاب مغازه راضی نیست، میگه کلاسِ مغازه رو میاری پایین!!
گفتم:تف به ذاتِ خرابش،لابد از این تازه به دوران رسیده هاس.
غمت نباشه،یکی از بچه ها یه جای تووپ داره واست ردیفش میکنم،
هرچی حال کردی بریز توش،صاب مغازه هم زنشو بزاره پشتِ ویترین
کلاسِ مغازه ش بره بالا....
گفت: صاب مغازه بابامه ...!
:|
 
 
 

 
رﺍﺑﻄﻪ ای ﮐـﻪ ﺗﺎ ﺯﻧـﮓ ﻧﺰﻧﯽ و ﺍﺱ ﻧﺪﯼ ﺍﺯ ﻃﺮفت ﺧﺒـــﺮﯼ ﻧـﺸﻪ
قطعا ﯾــﻪ ﺭﺍﺑـﻄــﻪ 3 ﻧﻔﺮﺱ ....:|
 
 
 

 
ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺳﺎﻡ ﺑﻮﺩ ..
، ﺳﺎﻡ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺳﺖ ﺁﺧﻪ؟ ﺍﺻﻐﺮ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺳﺖ.
|:((((( :
 
 
 
 

 
به سلامتی موتور سواری که
کلاه کاسکتشو داد به دوست دخترش تا اگه...
اگه بقیه دوست دختراش دیدنش بگه خواهرم بوده

:|
 
 
 
 
 

ﺟﺎﻱ ﺧﺎﻟﻲ ﺗﻮﺭﺍ ﻧﻪ ﭼﺎﻱ ﭘﺮﻣﻴﮑﻨﺪ ﻧﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻳﻦ ﺑﻘﺎﻟﻲ ﺳﺮﮐﻮﭼﻤﻮﻥ ﻳﻪ ﺟﻮﺭﭘﺎﺳﺘﻴﻞ ﺟﺪﻳﺪﺁﻭﺭﺩﻩ
ﻻﻣﺼﺐ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﻤﺰﺱ ﻓﻘﻂ ﺍﻳﻨﺎﺟﺎﺗﻮﭘﺮﻣﻴﮑﻨﻦ
 
 
 

اهای دختر خانمی که دوس پسرت بهت میگه : دوزت دالم عجقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
شما سیبیلاتو نزن بنده خدا به تکیه گاه نیاز داره... :|
 
 
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,448
  • بازدید ماه : 5,711
  • بازدید سال : 29,466
  • بازدید کلی : 285,468