loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 87 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 


من پول و ماشین و خونه نمیخوام من تورو میخوام عشقم.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن :))))
 
 
 

تو دستشويي پارک بودم که ديدم يکي داره در ميزنه
بعد از 10 ثانيه گفت : سلام چطوري؟
منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسي!
گفت: چيکار ميکني؟
گفتم:آدم اينجا چيکار ميکنه؟!؟
دوباره گفت :ميتونم الان بيا اونجا؟
عصباني شدم گفتم:نه هنوز خودم کار دارم...
يهو ديدم داره ميگه:
"من بعدا بهت زنگ ميزنم. الان يه ديونه اي تو دسشويي داره جواب سوالاي منو ميده."

ديگه نميخواستم بيام بيرون ...
 
 
 
 

 
دیشب خسته بودم ، وسطِ حال ولو شدم ، خوابم برد !

نصفِ شبی یه لحظه احساس کردم نفسم بالا نمیاد و دارم خفه میشم !

جد و آبادم اومد جلو چشم ، افتادم به سرفه کردن و نفس نفس زدن ،

قشنگ اینقد سرفه کردم که بنفش شدم !

یکم که تونستم نفس بکشم ، نگا بالا سرم کردم ،

دیدم بابام وایساده داره هر هر میخنده همینجوری ،

مات و خواب زده ، پرسیدم : چیه ؟! چی شده ؟!

با خنده و خیلی ریلکس گفت :

هیچی ندیدمت ، پام رفت رو گردنت ، بخواب بخواب
 
 
 
 
 
 

دقت کردین سریال مادرانه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﭘﺪﺭﺍﻧﻪ ﻫﺴﺖ ؟:)))
 
 
 

 
دلهره آورین ترین لحظه ی زندگی وقتی که .
.
.
.
با رفیقت تو تاکسی نشستی ولی تا آخرین لحظه نمیدونی تو میخوای پول تاکسی رو حساب کنی یا اون
 
 
 
 
 

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ
ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﺁﯾﻨﻪ ﺍﺯ ﻫﯿﮑﻠﺸﻮﻥ ﻋﮑﺲ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ.
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﯾﻨﻪ ﻧﺪﺍﺭﻥ !!!
 
 
 

 
خب ورودی های 92 توجه کنن:
چندتا نکته رو باید بدونید!

1- یونی مدرسه نیست از روز اول بدون تاخیر پاشی بیای! هفته اول و دوم تق و لقه!
2- روز ثبت نام با مامانتون نرید!
3- موبایلتون سرکلاس سایلنت باشه چون همه خوابن بیدار میشن!
4- حالا اگه سهوا موبایلت زنگ خورد هول نشو,یکی هول شد گ......!
5- نمره 10 برادر بیسته! واسه نمره خودتونو حرص ندید!
6- تو چمن که میشینید چمنو میکنید حداقل نخوریدش!
7- سعی کنید ع..... استادتونو بشناسید!
8- صندلی که جلسه اول میشیند روش دلیل نمیشه هر هفته رو همون بشینید جاهای دیگه هم هست! :)))

 

 

 


 
ﺍﺗﻮ ﻛﺮﺩﻥ بعضیا :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺟﯿﻦ ﻛﻪ ﺍﺗﻮ ﻧﻤﺨﻮﺍﺩ !
ﭘﺎﻳﻴﻦ ﭘﻴﺮﻫﻨ ﻫﻢ ﻛﻪ ﻣﻴﺮﻩ ﺗﻮ ﺷﻠﻮﺍﺭ !
ﺁﺳﺘﻴﻦ ﻫﻢ ﻛﻪ ﺳﮓ ﺍﺗﻮ ﻣﻴﻜﻨﻪ؟
ﺟﻠﻮﺷﻢ ﻛﻪ ﺻﺎﻓﻪ !
ﭘﺸﺘﺸﻢ ﻛﻪ ﺍﻼﻥ ﻣﻴﺮﻡ ﺗﻮ ﺧﻂ ﻭﺍﺣﺪ ﻟﻢ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻪ
ﺻﻨﺪﻟﻴــــ ﺻﺎﻑ ﻣﻴﺸﻪ !
ﻭﻭﻱ ﺩﻳﺮﻡ ﺷﺪ ﭼﻘﺪﺭ ﻛﺎﺭﻛﺮﺩﻡ
 
 
 
 
 
 

 
می دونید چرا زنها بیشتر عمر می کنند؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون زن ندارند !!!!!
 
 
 
 
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,695
  • بازدید ماه : 5,958
  • بازدید سال : 29,713
  • بازدید کلی : 285,715