loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 76 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 


 
اینم مکالمه ی بین من با مرغ مینامون
من : چه مینای خوشگلی
مرغ میناموون : چه مینای خوشگلی
من : هییییس
مرغ میناموون : هییس
من : من یه گاگولم
مرغ میناموون : تو یه گاگولی
من : تو خوشگلی
مرغ میناموون : مرسی گاگول
:)))))
 
 
 
 
 

خدایا ببخشید تو کارت دخالت می کنم ولی
.
.
.
.
.
.
بهتر نبود به جای اینکه پشه ویز ویز کنه، بی صدا میومد کارشو میکرد میرفت، بعد مثلاً سوسک ویز ویز می کرد که وقتی اومد بفهمیم کجاس بکشیمش؟ شرمنده هاا
 
 
 
 

 
ﻣﯿﮕﻦ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺑﺨﻮﺭﻥ،ﻣﯿﺮﻥ ﺟﻬﻨﻢ !!
.
.
.
.
... .
ﺟﻬﻨﻤﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﺵ ﻣﺴﺖ ﺑﺎﺷﻦ،
ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﺎﺵ ﭘﺴﺖ ﺑﺎﺷﻦ، ﺑﻬﺘﺮﻩ ....
 
 
 
 
 
 

دهه50زن گرفتن،بچه دار شدن، پس فردا نوه دار میشن!
دهه70هم پیش فعالن همشون ازدواج کردن!
چه رازی داره این دهه 60 ! نه زن میگیرن نه شوهر میکنن!!!
 
 
 
 

میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جانم به قربانت ولی حالا چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور کلبه ی احزان شود روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خواستن توانستن است!!
 
 
 

آهای تویی که ازم خوشت میاد،بیا پایین ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پس تو ازم خوشت میاد که اومدی پایین!! :|
.
خو چرا بهم نگفتی تا حالا ؟؟؟ :|
 
 

( گربه دستش به گوشت نمی رسه، میگه: پیف پیف بو میده! )
.
.
.
برگردان به انگلیســـی:
.
.
Oh! I hate apple i phones. I prefer Nokia 1100

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,046
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,275
  • بازدید ماه : 6,538
  • بازدید سال : 30,293
  • بازدید کلی : 286,295