loading...
حرفهای رنگین کمانی

رمیصا فخاری فر بازدید : 72 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 
تا جایی که من میدونم خداوند فرشته های دوست داشتنیشو از روی خصوصیات ما فروردینیها ساخت .

ما الگوی فرشته های آسمونیمممممممممم

به خدااااااااااااااااااااااا
 
 
 
 
 
فروردینی یعنی بیزار از:
انتظار کشیدن‌ و سرگردانی‌
پذیرفتن‌ شکست‌
تحمل‌ مخالفت‌ دیگران‌
گوش کردن به نصیحت 
(هیچوقت با یه فروردینیه حساس اینکارا رو نکنید ) مچکرم 
 
اندر احوالات ما فروردینیا:
خدا نکنه یکی یه کاری کنه که از چشمون بیفته، یعنی اگه خود خدا هم بیاد پایین بازم اون آدم نمیتونه آدم قبلی بشه واسمون
کینه ای نیستیم اما اگه دلمون بشکنه فقط یه معجزه میتونه درستش کنه
در این حد یعنی حساسیما
والاااا
 
 
 
من یک تیر ماهی هستم که:

من اردیبهشتی هستم که:

من بهمن ماهی هستم که:

ای بابا، خواهر من برادر من بذار کنار این خرافاتو!
تو متولد هر ماهی هستی باش فقط خوب باش!...
.
.
.
مثل یک فروردینی ..:)))))))

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 5,823
  • بازدید سال : 29,578
  • بازدید کلی : 285,580