loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 70 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سلامتی مورچه که هر کوفتی پیدا میکنه ،رفیقاشم خبر میکنه...

 

لپا پروتز

گونه ها تخیلی

موها رنگ کرده

ابروها تاتو

بعد هی استاتوس میزنه نیمه گمشدم کجاست و فلان و اینا

خو لامصب این قیافه ای که تو واسه خودت ساختی

گم بشی مامانت بزور پیدات میکنه نیمه گمشدت که جای خود داره.
 
 
میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن

فقط بشکن ریز میزنن!

برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم !!

 

دقت کردین؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرین این نشون میده دقت کردین ،
دقت خیلی چیزه خوبیه دقت کنین ،دقت!!!
 
 

 

شماها نمیدونید واسه عشق یکی مُردن یعنی چی ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مَنم نِمیدونم فقط اونایی که مُردن میدونن .. روحشون شاد
 
 
ﻃﺮﻑ ﺭﻓﺘﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ، ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻋﺮﻭﺱ ﺑﺎ ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯽ ﮔﻪ
.
.
.
.
.
.

.

ﭘﺴﺮ ﺟﻮﻥ ﻣﻦ ﺍﻫﻞ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻣﺤﻠﯽ ﻭ ﺍﯾﻨﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ
ﯾــــﻮﺯﺭ و ﭘﺴـــــﻮﺭﺩ ﻓ ﯿ ﺴ ﺒ ﻮﮐ ﺖ ﺭﻭ ﺑــــﺰﻥ !!
عجب پدر کار کشته ای بوووووووووده :)))
 
 
فک کنم درد شکست عشقی ژاپنی ها چند برابر بیشتر ازماست!!!!
بدبختا هرجا نگاه کنن قیافه طرفشون رو میبینن :)))

 

من وصیت کردم :

هرکی تو مراسم ختمم گفت:"خدابیامرزتش،راحت شد"
.
.
.
.
.

با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من
 
 
 
 
 
 
دختره زنگ زده
برداشتم میگم الو!
قطع کرد
اس داد گفت :
به قرآن اشتباه گرفتم!
گفتم :اوکی پیش میاد دیگه :|
جواب داد :
خواهش میکنم مزاحم نشو اشتباهی شد دیگه تمومش کن لطفا ، من دوست پسر دارم
5 دقیقه بعد اس داد :شمارمو پاک کن لطفا :|
:|
 
 
من که رکیک ترین فحش بابام ” دیوانه “

و مستهجن ترین حرف مامانم ” بی شخصیت ” بود شدم این!

خدایا به حق همین ماه عزیز بچمو به تو سپردم!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 590
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,819
  • بازدید ماه : 6,082
  • بازدید سال : 29,837
  • بازدید کلی : 285,839