loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 78 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

تو جاده داری میری بعد تابلو زده "خطر ریزش کوه"
خو الان دقیقا چی کار باید بکنیم؟
بریم؟ ... نریم؟ ... چراغ خاموش بریم؟ ... پیاده شیم هل بدیم؟ ... زنگ بزنیم راه و ترابری؟ ... فحش بدیم؟ ... تُـــف کنیم؟
نمیشه کاری کرد خو!!!
دقیقا مثه همین نوشابه ها می مونه که روش نوشته خنک بنوشید!
ینی اگه نمی نوشتن میجوشیدیم،می نوشیدیم؟ یا اصلا اگه خنک ننوشیم میریم جهندم؟
یا به جرم محاربه اعدام میشیم؟
به نطر من باید به جای این تابلو یه تابلو بذارن روش بنویسن: 
بیا ولی اگه کوه ریخت روت و زنده موندی نیای زر مفت بزنی!! 

 
 
 
 

 
در پاک بودن فوتبال‌ ما همین بس که:
یکی به یکی میگه کیسه کش ، اونم به اون یکی میگه لنگی!!
که البته هر دو مظهر پاکی و نظافت است..!
:))
 
 

این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای lots of laugh مثلا خواستن بگن ما خیلی مبتکریم اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! ) نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند :))) 
 
 
 

همین الان دوس دخترم اس داد :
حالم گرفتس دارم خفه میشم

جواب دادم :

.

.

.

.

لوله بخاری خونتونو چک کن که داغ باشه

از باز بودن مسیر لوله از پشت بوم اطمینان حاصل کن

اگه احساس سرگیجه کردی پنجره ها رو باز کن زنگ بزن 125

جواب داد: خعلی بی احساسی عوضی کصافط !!!

عاخه من مگه چی گفتم ؟؟؟؟
اصن با ملت نمیشه دو کلوم علمی حرفید

باید بزاری دچار مرگ شیرین بشن با گاز co تا حالیشون بشه
والااااااااااا :
 
 
 

غضنفر 15سال دعا ميكرد و از خدا فرزند پسر ميخواست.جبرئيل نازل شد و گفت:
.
.
.
.
.
.
.
.
ما را بيچاره كردي بايد اول ازدواج كني :| :| :| =)))))))))
 
 
 

بزرگی میگفت: اگر پدرت ثروتمند نباشه تو مقصر نیستی!!! اما اگر پدر زنت ثروتمند نباشه خودت مقصری
 
 
 

به یکی میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو به پسرش بده؛ طرف میره در میزنه میپرسه بابات خونست؟ پسره میگه: نه شب میاد میگه: اره بشین تا بیاد
 
 
 
 

يارو 95 سال عمر کرده بعد که ميميره مينويسن: به ديدار حق شتافت !! خو اين کجا ش شتافته ؟!!! اينو که به زور بردن اون دنيا
 
 
 

میگن ما مردها احساس نداریم.
ولی همش دروغه خود من بارها و بارها احساس تشنگی کردم
 
 
 
 

ديشب اينترنتم قطع شد
رفتم يه ذره با خانواده نشستم،باهاشون آشنا شدم
به نظر آدماى خوبى ميان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 710
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,939
  • بازدید ماه : 6,202
  • بازدید سال : 29,957
  • بازدید کلی : 285,959