loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 79 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

ـ دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه .....

 

ـ دوست یعنی اون جمله‌های ساده و بی‌منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمیشه .....

 

ـ دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای این که بدونی هر بار که دلت می‌گیره، یه دل دیگه هم دلتنگ غمت میشه .....

 

ـ دوست یعنی وقت اضافه؛ یعنی تو همیشه عزیزی، حتی توی وقت اضافه .....

 

- دوست یعنی تنهایی‌هام رو می‌سپرم دست تو چون شک ندارم می‌فهمیش .....

 

ـ دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو، اما بدون شمارش و حساب و کتاب .....

 

ـ دوست یعنی من از بودنت مفتخر و سربلندم نه سر به زیر و شرمنده .....

 

ادعا نمی کنم که همیشه به یاد دوستانم هستم ولی ادعا می‌کنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم، خیلی خیلی دوستشون دارم .....

 

دوست خوبم از بودنت ممنونم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,964
  • بازدید ماه : 6,227
  • بازدید سال : 29,982
  • بازدید کلی : 285,984