loading...
حرفهای رنگین کمانی
رمیصا فخاری فر بازدید : 215 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (1)

امروز تولد یکی از دئستای قدیمیمه...قدیمی یعنی تا این حد که از زمان ابتدایی تا الان باهاش دوست بودم و با اینکه بعضی موقع ها خیلی دیر دیر میدیدمش ولی همیشه دوسش داشتمsurprise

بعضی روزها هم که صبحها دارم میرم سر کار بر حسب یه اتفاق خوب تو راه ممکنه ببینمش که تو همون زمان کمی که با هم هستیم بازم به من خوش میگذرهfrown

حالا تو وبلاگ خودم دوست دارم بهش تبریک بگم

 

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های فوق العاده زیبا و فانتزی از کیک های تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

عکس های کیک تولد

اینم کیکهای تولدشششششششششش
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/10/04 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی عزیزم، خیلی خیلی خوشحالم کردی! یکی از بهترین هدیه های تولد بود!
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2692
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 753
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,982
  • بازدید ماه : 6,245
  • بازدید سال : 30,000
  • بازدید کلی : 286,002